قیمت هویج تا ۲۰ روز آینده کاهش می‌یابد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان اصفهان با بیان اینکه هویج مورد نیاز کشور فقط در شهر اقلید تولید شده که پاسخگوی افزایش تقاضا نیست، گفت: محصولات جدید کشت شده در این شهر تا ۲۰ روز آینده به بازار رسیده و قیمت این محصول کاهش می یابد.

نوروز علی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با افزایش قیمت هویج اظهار کرد: تمامی هویج مورد نیاز کشور در شهر اقلید فارس کشت می‌شود که اکنون با توجه به افزایش تقاضا برای این محصول، پاسخگوی نیاز بازار نیست.

وی افزود: اکنون در اقلید کشت جدید هویج صورت گرفته که تا ۲۰ روز آینده به بازار می‌رسد، بنابراین طی سه هفته آینده به وفور در کشور توزیع خواهد شد و قیمت آن نیز کاهش می‌یابد.

در تعطیلات پیش رو مشکلی برای تأمین میوه نخواهیم داشت

رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان اصفهان با بیان اینکه میوه و سبزی برای ایام تعطیلات پیش رو به طور کامل تأمین شده است، اظهار کرد: در این ایام مشکلی از نظر تأمین میوه وجود نخواهد داشت و تعطیلات در روند توزیع این محصولات اختلال ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش ایمنا، با شدت گرفتن شیوع کرونا مصرف آب هویج و سیب تا چندین برابر افزایش یافته است، به نحوی که تنها در مورد هویج آمار درخواست‌ها به سه برابر رسید لذا قیمت عمده هر کیلوگرم هویج در میادین تا ۲۰ هزار تومان هم بالا رفت.

کد خبر 514991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انبر RU ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    شده کیلو ۲۰ تومن
  • مردم بایدازکجابیارن به خداسخته IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    مردم بایدازکجابیارن..به خداسخته..همه چیز گران شده