نشست کمیسیون عمران با حضور دو وزیر راه و شهرسازی و کشور

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور گزینه های پیشنهادی وزارت کشور و راه و شهرسازی در این کمیسیون خبرداد.

رحمت‌الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست روز گذشته کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون عمران روز گذشته میزبان دو گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور بود که در ابتدای جلسه رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی سوابق خود را در خصوص فعالیت‌های عمرانی کشور مطرح کرد.

وی افزود: رستم قاسمی برنامه‌های خود را پیرامون توسعه حمل و نقل ریلی و هوایی کشور و بیان کرد در ادامه نیز نمایندگان عضو کمیسیون عمران سوالات خود را در خصوص برنامه‌ها سوابق وی مطرح کردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه جلسه احمد وحیدی گزینه پیشنهادی وزارت کشور با حضور در کمیسیون عمران برنامه‌های خود را در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی وزارت کشور مطرح کرد همچنین سیاست‌های خود پیرامون وظایف فرمانداران و استانداران در عرصه‌های مسکن، اشتغال مطرح کرد.

فیروزی تصریح کرد: نمایندگان عضو کمیسیون نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص حقوق و مزایای پرسنل وزارت کشور و شهردارها مطرح کردند؛ همچنین در این راستا وزیر متعهد به اجرایی برخی این نظرات شد در مجموع نظر اعضای کمیسیون عمران نسبت به گزینه‌های وزارت راه و شهرسازی و کشور مثبت بود.

کد خبر 514750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.