پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نیم رخ غربی اصفهان متحول می‌شود"، "توزیع بسته فرهنگی تفریحی رایگان بین تاکسیرانان اصفهانی"، "بهره برداری از ١٥ طرح جدید نورپردازی در شهر اصفهان"، "فعالیت حمل و نقل عمومی پایتخت مانند روزهای تعطیل"، "جزئیات پروژه نصب پلاک‌های پستی جدید در شهر اصفهان"، "دلخوش به این ١٠ روزه هاییم"، " معرفی جهانشهر اصفهان به ابزاری جهانی و هنرمندانه نیاز دارد"، "مترو و رینگ چهارم ٢ اقدام موفق مدیریت شهری پنجم / لشکر بزرگ عمرانی شهر از شرق به غرب می‌رود"، " کمبود آب؛ بزرگ‌ترین بحران دنیای امروز"، "تقویت پتانسیل‌های محور گردشگری رهنان در دستور کار است" ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

نیم‌رخ غربی اصفهان متحول می‌شود

گزارش "نیم رخ غربی اصفهان متحول می‌شود" در صدر پربازدیدترین اخبار و گزارش‌های سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

صبح امروز _ چهارشنبه ۳۰ تیرماه_ کلنگ احداث ادامه رینگ چهارم در نیم رخ غربی اصفهان با حضور استاندار، شهردار اصفهان، امیر ارتش، امام جمعه سپاهان شهر به زمین زده شد.

توزیع بسته فرهنگی تفریحی رایگان بین تاکسیرانان اصفهانی

"توزیع بسته فرهنگی تفریحی رایگان بین تاکسیرانان اصفهانی" از جمله اخباری بود که در هفته پیش توجه مخاطبان کلانشهرهای ایمنا را به خود جلب کرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از توزیع مرحله نخست پنج هزار بسته فرهنگی تفریحی رایگان با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بین رانندگان تاکسی این کلانشهر خبر داد و گفت: بسته‌های فرهنگی تفریحی بین رانندگان تاکسی شهر اصفهان از امروز ۲۷ تیرماه و به صورت رایگان توزیع می‌شود.

بهره برداری از ۱۵ طرح جدید نورپردازی در شهر اصفهان

"بهره برداری از ١٥ طرح جدید نورپردازی در شهر اصفهان" نیز از پربازدیدترین های کلانشهری ایمنا بود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از اجرا و افتتاح ۱۵ پروژه جدید نورپردازی با مجموع اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال در ۱۵ مکان تاریخی و غیر تاریخی این شهر خبر داد.

فعالیت حمل‌ونقل عمومی پایتخت مانند روزهای تعطیل

"فعالیت حمل و نقل عمومی پایتخت مانند روزهای تعطیل" هم مورد استقبال مخاطبان ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

شهر تعطیل شده است، بانک‌ها هم تعطیل هستند اما تجربه تعطیل‌کردن یا تغییر ساعت کار بخشی از حمل و نقل عمومی در ابتدای شیوع کرونا نشان داد که نمی‌توان حمل‌ونقل درون‌شهری را متوقف کرد.

جزئیات پروژه نصب پلاک‌های پستی جدید در شهر اصفهان

"جزئیات پروژه نصب پلاک‌های پستی جدید در شهر اصفهان" نیز از پرمخاطب‌ترین اخبار سرویس کلانشهرهای ایمنا بود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: به منظور پیرایش شهر اصفهان و رفع نازیبایی‌ها، پروژه نصب پلاک‌های آبی و پستی شهر اصفهان تا پایان سال در ۷ منطقه از شهرداری اصفهان اجرایی می‌شود.

دلخوش به این ۱۰ روزه‌هاییم!

گزارش "دلخوش به این ١٠ روزه هاییم" از جمله گزارش‌های پربازدید در سرویس کلانشهرهای ایمنا بود.

مردم دیگر به دیدن ترک‌های عمیقش عادت کرده‌اند، ۲۰ سال از نبود زاینده رود گذشت از نبودن رودی که زنده بود و زندگی می‌بخشید. دیگر حتی نمی‌توان رودخانه فصلی خطابش کرد هر از گاهی جاری می‌شود و دل مردمان دیار نصف جهان را شاد می‌کند و دوباره خشک می‌شود خشکی به عمق جان...

معرفی جهانشهر اصفهان به ابزاری جهانی و هنرمندانه نیاز دارد

"معرفی جهانشهر اصفهان به ابزاری جهانی و هنرمندانه نیاز دارد" هم مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

شهردار اصفهان گفت: برای معرفی و بازاریابی جهانشهری مانند اصفهان، بدون شک به ابزاری جهانی، هنرمندانه و متناسب نیاز است در این راستا برای اولین بار در شهرداری فیلم‌هایی به ١٠ زبان برای معرفی اصفهان به شهرهای خواهرخوانده و جهان تولید شده است.

مترو و رینگ چهارم ۲ اقدام موفق مدیریت شهری پنجم / لشکر بزرگ عمرانی شهر از شرق به غرب می‌رود

گزارش "مترو و رینگ چهارم ٢ اقدام موفق مدیریت شهری" پنجم نیز از پرمخاطب‌ترین گزارش‌های سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه دو اقدام موفق شهرداری اصفهان در این دوره مدیریت شهری پروژه‌های مترو و رینگ چهارم است، گفت: شهرداری اصفهان با همکاری وزارت راه و شهرسازی «شرکت پروژه» را برای رینگ چهارم راه اندازی کرده که این شرکت متولی حلقه حفاظتی خواهد بود.

کمبود آب؛ بزرگ‌ترین بحران دنیای امروز

گزارش "کمبود آب؛ بزرگ‌ترین بحران دنیای امروز" نیز از جمله گزارش‌های پربازدید ایمنا بود.

اگرچه اغلب دانشمندان جهان از تغییرات اقلیمی و آلودگی هوا به عنوان بحران‌های عصر حاضر یاد می‌کنند با این حال، بسیاری نیز بر این باورند که کمبود دسترسی ساکنان کره خاکی به آب از جدیت بیشتری برخوردار است چرا که امکان وقوع دو بحران قبلی (آلودگی هوا و تغییرات اقلیمی) را نیز شدت می‌بخشد.

تقویت پتانسیل‌های محور گردشگری رهنان در دستور کار است

"تقویت پتانسیل‌های محور گردشگری رهنان در دستور کار است" هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: تقویت پتانسیل‌های موجود در محور گردشگری رهنان شامل حمام تاریخی رهنان، مسجد جامع رهنان (مسجد ذوقبلتین با قدمت هزارساله)، زورخانه، سالن سینما و آمفی تئاتر مهتاب، گلزار شهدا و مرقد امام زاده میر مدینه در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 508977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.