آخرین جزئیات نزاع خیابانی دختران این بار در کرمان

پس از نزاع دختران در اصفهان این بار نزاع و درگیری خیابانی دختران در کرمان خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از ماجرای قمه‌کشی هلیا در اصفهان و فراز و فرودهایی که قمه‌کشی دختر اصفهانی به دنبال داشت و همچنان هم پلیس پیگیر این ماجراست، نزاع و درگیری چهار دختر در یکی از خیابان‌های کرمان خبرساز شد و فیلم این نزاع در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و واکنش‌های فراوان و متفاوتی را در پی داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان در خصوص نزاع خیابانی دختران کرمانی، می‌گوید: منشأ و علت نزاع خیابانی چند دختر در بلوار حمزه شهر کرمان طی چند شب گذشته «شیطنتی کوچک در رانندگی» بوده است.

کوروش احمدیوسفی اظهار کرد: چهار خانم به علت شیطنتی کوچک در رانندگی و پایین بودن آستانه تحمل و ناتوانی در کنترل خشم با یکدیگر درگیر می‌شوند و به جان یکدیگر می‌افتند و فیلم نزاع آن‌ها در خیابان در فضای مجازی منتشر شده است.

وی افزود: بلافاصله بعد از درگیری چهار خانم با حضور پلیس در محل، موضوع خاتمه پیدا کرد، شاکی برای طرح شکایت و سیر مراحل قانونی به کلانتری راهنمایی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان همچنین گفت: شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به فیلمبرداری و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود نیز در دستور کار پلیس فتا قرار دارد، طی روزهای اخیر انتشار کلیپ درگیری این دختران خبرساز بوده و در فضای مجازی بازتاب یافته است.

ماجرای نزاع خیابانی دختران در کرمان چه بود؟

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، اظهار کرد: در تیر ماه سال جاری چهار نفر خانم با دو دستگاه خودرو دنا و پژو پارس به علت انجام شیطنت در رانندگی و پایین بودن آستانه تحمل و عدم کنترل خشم با یکدیگر درگیر شدند که با حضور پلیس در محل، هر چهار نفر به کلانتری ۱۳ کرمان منتقل شده و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

شناسایی و دستگیری فردی هم که اقدام به فیلم‌برداری و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

شناسایی عاملان باز نشر کلیپ نزاع خیابانی در کرمان

سرهنگ یادگار نژاد رئیس پلیس فتای کرمان با بیان اینکه این پرونده در حال رسیدگی است، گفت: پلیس فتا با همکاری دادستان عاملان باز نشر کلیپ نزاع خیابانی در کرمان را شناسایی و پیگرد قانونی آنان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: منشأ و علت نزاع خیابانی چند دختر در بلوار حمزه شهر کرمان طی چند شب گذشته «شیطنتی کوچک در رانندگی» بوده است.

وی تصریح کرد: شامگاه سه‌شنبه ۲۲ تیرماه جاری چهار خانم با دو دستگاه خودرو دنا و پژو پارس به علت شیطنتی کوچک در رانندگی و پایین بودن آستانه تحمل و ناتوانی در کنترل خشم با یکدیگر درگیر می‌شوند که بلافاصله بعد از درگیری چهار خانم با حضور پلیس در محل، موضوع خاتمه پیدا کرد.

در این گزارش آمده است: شاکی برای طرح شکایت و سیر مراحل قانونی به کلانتری راهنمایی شد. شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به فیلمبرداری و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود نیز در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

افزایش خشونت در نوجوانان و زنان و دختران

نیاز است به طور جدی مسئولان و کارشناسان درباره افزایش خشونت در نوجوانان و تسری آن بین زنان و دختران وارد عمل شوند و با فرهنگ‌سازی و آموزش و ایجاد فضاهایی امن برای تخلیه هیجانات نوجوانان با روند صعودی معضل اجتماعی به نام خشم و تکانش‌های آنی که ممکن است منجر به وقایع تلخ و جنایی از جمله قتل و تباه شدن زندگی نوجوانان می‌شود، مقابله کنند.

هر روز حوادث تلخ و خشونت آمیز همراه با مصائب و آلام بسیار به وقوع می‌پیوندد و امروزه علیرغم پیشرفت‌های علمی، هنوز معضل خشونت و درگیری به ویژه بین نوجوانان و دختران مشاهده می‌شود، با گذشت زمان نه تنها، خشونت به عنوان یک مسئله حاد اجتماعی باقی است، بلکه خشونت مدرن، با مصادیق و وجوه جدیدی مطرح می‌شود، به طوری که تحقیقات وسیعی از سوی دولت‌ها جهت شناسایی ابعاد انسانی خشونت در حال انجام است تا از دامنه فجایع وخیم خشونت جلوگیری شود و راهکارهایی جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های آن ارائه شود.

کد خبر 507533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.