حجاب و عفاف برنده ترین سلاح در مقابله با جنگ نرم است

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: حجاب و عفاف برنده ترین سلاح برای بانوان در مقابله با جنگ نرم و هوای نفس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با تسلیت شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: حجاب و عفاف برنده‌ترین سلاح برای بانوان در مقابله با جنگ نرم و هوای نفس است و در شرایط کنونی جامعه بشری بانوان با رعایت این امر مهم پیروی خود را از حضرت فاطمه الزهرا (س) اعلام می‌کنند.

وی افزود: حجاب و عفاف موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود و ارزش و درجه بانوان به اهمیت دادن به این امر مهم است، چون در دین اسلام به حفظ حجاب توصیه‌های فراوان شده است.

امام‌جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه تشکیل خانواده در نزد خدا با ارزش است، افزود: اگر در جامعه اسلامی به جایگاه خانواده نگاه ویژه شود زمینه ازدواج جوانان فراهم می‌شود، متأسفانه سن ازدواج بالا رفته است و مشکلات زیادی بر سر راه جوانان برای ازدواج قرار گرفته است که باید برنامه‌ریزی درستی شود تا این سنت حسنه در بین جوانان مورد اهمیت قرار گیرد.

اسکندری در رابطه با کمبود نهاده‌های دامی، گفت: نهاده‌های دامی و سایر کالاها در گمرک دپو و برخی اقلام فاسد شدند اما در داخل کشور مردم از نبود نهاده دامی و اهمیت ندادن به کشاورزی کارت به استخوان آن‌ها رسیده است.

کد خبر 506037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.