رضایی: باشگاه ذوب آهن در دل مردم جای دارد

استاندار اصفهان گفت: در ۵۳ سال گذشته چنین وضعیت آبی نداشته‌ایم و نگران تأمین وضعیت آب شرب اصفهان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی شامگاه شنبه _ ۱۲ تیر ماه_ در مراسم ضیافت شام که به میزبانی باشگاه ذوب آهن برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که توفیق حضور در جمع تیم با سابقه باشگاه ذوب آهن را دارم. همچنین از مدیرعامل کارخانه که انسانی فرهیخته و علاقه مند به توسعه است، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: این روزها اصفهان و اصفهانی‌ها به خبرهای خوب نیاز و مطالباتی دارند؛ یکی از آن‌ها زاینده رود به عنوان مطالبه همه مردم ایران است. این روزها مردم اصفهان مقداری گله مند هستند و حق هم دارند زیرا زمانی که به رودخانه نگاه می‌کنند، دلشان می‌گیرد.

وی افزود: در کنار زاینده رود، دو باشگاه محبوب ورزشی در اصفهان حضور دارند که مورد اعتماد مردم و موفقیت آنها مطالبه شهروندان است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در ۵۳ سال گذشته چنین وضعیت آبی را در اصفهان نداشته‌ایم، گفت: نگران تأمین آب شرب اصفهان هستیم.

رضایی خطاب به مسئولان باشگاه ذوب آهن، افزود: مردم از شما انتظار دل‌خوشی دارند؛ یقین دارم باشگاه ذوب آهن که بیش از نیم قرن قدمت و در دل مردم جای دارد؛ اگر بخواهد، می‌تواند پیروز شود پس از شما می‌خواهم اخلاق و اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهید و از حاشیه‌ها دور باشید.

وی تصریح کرد: تیم‌های مختلف باشگاه ذوب آهن در رشته‌های والیبال نشسته، وزنه برداری، والیبال و بسکتبال عناوین قهرمانی زیادی دارد و این موارد انتظارات مردم را از شما بالاتر می‌برد.

رضایی تصریح کرد: ذوب آهن از امکانات مناسبی در حد خود برخوردار است و از همه مهمتر نگاه مدیریت محور و توسعه طلب منصور یزدی زاده نیز اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه ماهی را هر زمانی که از آب بگیرید تازه است، گفت: اشکالی ندارد که الان در جایگاه پانزدهم هستید، اما می‌خواهم با تمام وجود و با انسجام کار کنید. از منصور یزدی زاده نیز می‌خواهم که پاداشی را برای تیم در نظر بگیرد که خواسته بحق آنها است.

کد خبر 504817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.