بازدید از محله چینی‌ها در سنگاپور

محله چینی‌ها، مکانی برای آشنایی با فرهنگ مردمان چین است، اما به جای کشور چین در منطقه اوترم سنگاپور (Outram) قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درصد بالایی از جمعیت سنگاپور را چینی‌ها تشکیل می‌دهند و تعجبی ندارد اگر محله چینی‌ها یکی از شلوغ‌ترین و سرزنده‌ترین محله‌های سنگاپور باشد. محله چینی‌های سنگاپور دنیایی از شگفتی را در دل خود دارد و یکی از جاذبه‌های دیدنی این کشور محسوب می‌شود که بهترین بازارچه‌ها و مراکز خرید در آن یافت می‌شود.

محله چینی‌ها، مکانی برای آشنایی با فرهنگ مردمان چین است، اما به جای کشور چین در منطقه اوترم سنگاپور ( Outram) قرار دارد. با بازدید از این محله در دنیایی متفاوت از آنچه در مرکز سنگاپور جریان دارد، قدم خواهید زد.

ساختمان‌های مدرن، بازارچه‌های رنگارنگ و اغذیه‌فروشی‌های متنوع، تنها بخشی از جذابیت‌های محله چینی‌ها است. گردشگران می‌توانند هنگام بازدید از محله چینی‌های سنگاپور به خیابان آن سیانگ بروند و از مغازه‌های قدیمی آن هر چیزی را که مورد نیازشان است، با قیمت مناسب‌تر از مراکز خرید سنگاپور فراهم کنند.

بازدید از محله چینی‌ها در سنگاپور

در محله چینی‌ها انواع پوشاک از برندهای مختلف دنیا و کوسن‌های چهل تکه توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. در این خیابان با کمی چانه زدن می‌توان بهترین سوغاتی‌ها را با قیمت ارزان برای دوستان و خانواده تهیه کرد.

سرزندگی و نشاط موجود در بازارهای محله چینی‌ها هر انسانی را به وجد می‌آورد. فرهنگ غذاهای خیابانی در اکثر کشورهای جنوب شرق آسیا جا افتاده است؛ محله چینی‌ها غذاهای خیابانی خوشمزه و متنوعی دارد و گردشگران می‌توانند با پرسه زدن در خیابان ماکس ول، خوش آب و رنگ‌ترین غذاها را امتحان کنند.

علاقمندان به آثار هنری و تاریخی می‌توانند در محله چینی‌ها سری نیز به موزه طراحی "رد دات" بزنند. طراحی این موزه دارای مفاهیم و عناصر مدرن است که تعدادی از آنها برنده جایزه سالیانه "رد دات" (Red Dot Design Award) شده‌اند همچنین انواع سنگ‌ها، مجسمه‌ها و اشیای قدیمی با ارزش نیز در خانه آنتیک مینگ فانگ یافت می‌شود.

کد خبر 502920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.