دانلود سریال زخم کاری

شبکه نمایش خانگی را می‌توان یکی از پرطرفدارترین تولید کننده‌های فیلم و سریال در ایران دانست که در یک دهه‌ی گذشته سریال‌های بسیار منحصر به فردی را تولید و عرضه نموده است.

‌بیشتر این سریال‌ها باب میل مخاطب امروزی بوده‌اند و به همین دلیل کاربران زیادی در پی دانلود این آثار هستند. بدین جهت است که این روزها طیف زیادی از مردم به دنبال دانلود سریال میدان سرخ یا دانلود سریال زخم کاری هستند چراکه این دو اثر جدیدترین ساخته‌ها در شبکه ی نمایش خانگی به حساب می‌آیند. شبکه نمایش خانگی رسانه‌های بسیار زیادی دارد که هرکدام به نحوی دسترسی کاربران به محتواهای تولیدی آن را ساده می‌کنند. این رسانه‌ها جدیدترین فیلم‌های این شبکه را منتشر می‌کنند و کاربران می‌توانند بدین طریق بدان‌ها دسترسی داشته باشند. رسانه‌ی مووی لند یکی از معتبرترین رسانه‌هایی است که در این زمینه فعالیت دارد. این رسانه به عنوان یکی از برترین مرجع‌ها برای دانلود فیلم جدید شناخته می‌شود که تازه‌ترین آثار شبکه ی نمایش خانگی را به صورت انحصاری منتشر می‌کند. اکنون چند مورد از جدیدترین آثار شبکه ی نمایش خانگی در این وبسایت منتشر شده که ما مروری بر آن‌ها خواهیم داشت اما بهتر است ابتدا با خو د مووی لند آشنا شوید.

دانلود فیلم جدید با اینترنت نیم بها

بیشتر افرادی که می‌خواهند ساعاتی را به تماشای فیلم و سریال بگذرانند، حداقل چند ساعتی را برای انتخاب فیلم مناسب هدر می‌دهند. همین مورد سبب می‌شود تا زمانی از فراغت خود را از دست بدهند و دانلود فیلم جدید با تأخیر رو به رو شود. از طرفی دیگر رسانه‌های کمی وجود که آرشیو کافی برای جلب رضایت مخاطبان داشته باشند. بیشتر این رسانه‌ها تنها چند ژانر را به صورت محدود ارائه داده‌اند و یا آثار جدید را در خود ندارند. همین مورد عاملی بوده که انتخاب را برای مخاطبان دشوار می‌کند. رسانه‌ی مووی لند، سعی کرده تا هر دوی این موارد را برطرف نماید. این رسانه به جای تبلیغات آزار دهنده در سایت خود، سعی کرده تا بنر جدیدترین و پرطرفدارترین فیلم و سریال‌های روز را قرار دهد. بدین طریق افراد می‌توانند به سادگی انتخابی بسیار ایده آل در بین محبوب ترین آثار روز دنیا داشته باشند. افزون بر این، مووی لند دارای آرشیو بسیار بزرگی است که در برگیرنده ی محبوب ترین فیلم و سریال‌های جهان است. بدین طریق کاربران می‌توانند در ساده‌ترین وجه ممکن نسبت به دانلود فیلم جدید از مووی لند اقدام نمایند.

دانلود سریال زخم کاری

دانلود سریال گیسو با لینک مستقیم

اگر جزو طرفداران سریال‌های ایرانی باشید، بدون شک تاکنون نام سریال عاشقانه به گوشتان خورده است. این سریال را می‌توان جزو محبوب ترین و البته جذاب ترین سریال‌های شبکه ی نمایش خانگی دانست که در زمان انتشار خود طرفداران بسیاری داشت. همین انبوه طرفداران سبب شد تا دست اندرکاران آن به فکر ساخت فصل دوم این اثر باشند. گیسو نام فصل دوم این سریال بسیار محبوب می‌باشد که در ادامه‌ی فصل اول آن ساخته شده است. در سریال گیسو بیشتر بازیگران فصل اول حضور دارند. از جمله آن‌ها می‌توان به هومن سیدی و محمدرضا گلزار اشاره نمود. افزون بر این، چهره‌های دیگری همچون هانیه توسلی هم به این اثر اضافه. شده که می‌تواند جذابیت و زیبایی آن را بیشتر نماید. نکته قابل توجه این است که سریال گیسو هم مانند سریال عاشقانه یک ملودرام اجتماعی خواهد بود که باب میل مخاطبان آن است

دانلود سریال زخم کاری

دانلود سریال زخم کاری

دانلود سریال زخم کاری به صورت قانونی‌

زخم کاری اثر دیگری است که این روزها در شبکه نمایش خانگی هیاهو به پا کرده است. این اثر، جدیدترین ساخته ی محمد حسین مهدویان است. او که به ساخت آثار حرفه ای شهرت دارد، جدیدترین کار خود را در شبکه نمایش خانگی منتشر کرده است. این سریال در واقع بر اساس کتاب بیست زخم کاری تولید شده است. این کتاب که درون مایه‌ای انتقادی دارد، تا پنج سال پیش در کشور ممنوع بود اما اکنون به یکی از پرفروش‌ترین ها بدل شده است. داستان این اثر در رابطه با مردی به نام مالک است که در دایره‌ی مردی پرنفوذ قرار گرفته و از هیچ کار شری ابایی ندارد. در واقع این داستان حکایت مسئولانی است که در ظاهر متدین هستند اما در پشت پرده بر خلاف آن عمل می‌کنند. افزون بر این داستان منحصر به فرد، بازیگران توانایی هم در زخم کاری ایفای نقش می‌کنند. جواد عزتی، هانیه توسلی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری و… از جمله مهم‌ترین بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند. وجود این بازیگران در کنار درون مایه‌ی انتقادی، باعث شده تا بسیاری از مخاطبان مشتاق تماشای این اثر باشند. اگر شما هم جز این افراد هستید، می‌توانید هم اکنون به رسانه‌ی مووی لند مراجعه کرده و نسبت به دانلود سریال زخم کاری اقدام نمائید.

کد خبر 499492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.