توقف فعالیت شرکت‌های تویوتا و هوندا در مالزی

شرکت‌های تویوتا و هوندا فعالیت خود در مالزی را به دلیل محدودیت‌های کرونایی به طور موقت متوقف کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تاکنون ۵۷۲ هزار و ۳۵۷ نفر در کشور مالزی به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند که از این تعداد دو هزار و ۷۹۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند. مقامات دولتی کشور مالزی روز جمعه اعلام کرد که این کشور از تاریخ اول تا ۱۴ ژوئن در قرنطینه کامل خواهد بود و محدودیت‌های کرونایی به شدت اجرا خواهد شد.

شرکت تویوتا سال گذشته ۵۱ هزار وسیله نقلیه تولید کرده است و در حال حاضر اعلام نموده: فعالیت خود را از روز سه شنبه به طور موقت متوقف می‌کند. این شرکت هنوز اعلام نکرده است که در چه تاریخی فعالیت خود را دوباره آغاز می‌کند. علاوه بر این شرکت زیر مجموعه تویوتا Daihastsu Motor که خودروهای کامپکت تولید می‌کند، تولید این خودروها را از تاریخ اول تا چهارم ماه ژوئن متوقف کرده است. این شرکت زیر مجموعه تویوتا در سال ۲۰۲۰ میلادی تقریباً ۲۲۰ هزار خودرو در آسیای جنوب شرقی تولید کرده است.

سخنگوی شرکت هوندا نیز اخیر اعلام کرده است که فعالیت دو کارخانه مربوط به این شرکت در مدت زمان اعلام شده محدودیت‌ها و قرنطینه کرونایی متوقف خواهد شد. این کارخانه‌ها سالیانه تقریباً ۱۰۰ هزار خودرو و ۳۰۰ هزار موتورسیکلت تولید می‌کنند. انتظار می‌رود که شرکت هوندا فعالیت خود را از تاریخ ۱۵ ماه ژوئن آغاز کند.

کد خبر 497777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.