ارائه خدمات ویژه شهرداری سمنان در "هفته سلامت"

سرپرست مرکز سلامت شهرداری سمنان از ارائه خدمات سلامت و اجرای برنامه‌های متنوع برای پرسنل شهرداری و شهروندان سمنانی در هفته سلامت ۱۴۰۰ خبر داد.

محسن مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه‌های تصویری زنده (لایو) روانشناختی کرونا به مناسبت هفته سلامت با حضور روانشناسان و مدرسان دانشگاه با موضوعات «روش‌های کاربردی مقابله با استرس ایام کرونایی» و «سلامت روان کارکنان در محیط اداری» به همت مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان برای عموم شهروندان شهر اخلاق برگزار شد.

وی افزود: طرح پایش سلامت کارکنان شهرداری در قالب برپایی ایستگاه سلامت برای پرسنل و تعدادی از شهروندان مناطق محروم از دیگر خدمات مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان با همکاری کلینیک خیریه مهد کرامت در این ایام بود.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از تمامی کارکنان شهرداری سمنان به همت مرکز سلامت و مشاوره شهرداری و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان سمنان تست کرونا گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و ارزیابی عوامل مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از رعایت دستورالعمل‌ها و روند اجرای اقدامات پیشگیرانه کرونایی در مناطق و سازمان‌های شهرداری سمنان از دیگر اقدامات سلامت محور این مرکز در هفته سلامت بود که هم اکنون و پس از هفته سلامت هم به صورت مستمر و هفتگی در حال اجرا است.

مظاهری افزود: دیدار سرپرست و عوامل مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان با مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان و ارائه گزارش عملکرد یک ساله، پایان بخش برنامه‌های هفته سلامت در این مرکز بود.

کد خبر 495578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.