پرویز مشکاتیان و گاف جنجالی مجری تلویزیون + واکنش مجری و فیلم

محمد اسکندری مجری شبکه شما در برنامه «ترانه باران» برای زنده یاد پرویز مشکاتیان آرزوی سلامتی کرد در حالی که این استاد موسیقی و سنتور در سال ۱۳۸۸ دار فانی را وداع گفته بود.

به گزارش ایمنا، در حالی که استاد پرویز مشکاتیان در سال ۸۸ و در سن ۵۴ سالگی دار فانی را وداع گفت، در اشتباهی عجیب، مجری یک برنامه تلویزیونی همزمان با سالروز تولد وی، برای این استاد فقید موسیقی آرزوی سلامتی کرد.

ماجرای تبریک تولد پرویز مشکاتیان

چندی پیش در برنامه ترانه باران که از شبکه شما پخش می‌شود، تولد استاد پرویز مشکاتیان توسط محمد اسکندری، مجری این برنامه به استاد مشکاتیان تبریک گفته شد و آقای مجری برای این هنرمند فقید آرزوی سلامتی و نواختن سنتور کرد. این درحالی است که پرویز مشکاتیان در سال ۸۸ و در سن ۵۴ سالگی از دنیا رفته است.

پرویز مشکاتیان و گاف جنجالی مجری تلوزیون + واکنش مجری و فیلم


اسکندری در یکی از قسمت‌های برنامه ترانه باران که ۲۵ اردیبهشت جاری پخش شد، به تولد استاد مشکاتیان اشاره کرد و گفت: «دیروز سالروز تولد استاد پرویز مشکاتیان نوازنده پر افتخار و سرشناس سنتور ایران بود و تبریک می‌گویم به استاد مشکاتیان نازنینم امیدوارم حالش خوب باشه و همچنان مضراب در دستان او بر روی اپیزودهای سنتور همچنان در حال رقص و نواختن باشد و ما بشنویم و لذت ببریم از نواختن ساز استاد پرویز مشکاتیان نازنین و پرافتخار.»

به نظر می‌رسد مجری برنامه اطلاع ندارد زنده‌یاد استاد «پرویز مشکاتیان» ۱۲ سال پیش از دنیا رفته‌اند، با تبریک تولد او و «استاد نازنینم» خواندنش، برای ایشان آرزوی سلامتی می‌کند.

این یک اشتباه عجیب از مجری برنامه‌ای است که ادعا کرده‌اند در آن به موزیک ویدئوهای روز، ترانه‌های محلی، نقد و بررسی آثار، اخبار و حواشی موسیقی کشورمان پرداخته می‌شود.

پس از جنجال و واکنش مردم در فضای مجازی به این سوتی مجری برنامه ترانه باران، اسکندری مجری این برنامه در واکنش به موج انتقادات مردم ادعا کرد برای استاد سنتور آئین مشکاتیان پسر پرویز مشکاتیان آرزوی سلامتی داشته است قابل توجه است که آئین مشکاتیان نوازنده تنبک است نه سنتور.

پرویز مشکاتیان و گاف جنجالی مجری تلوزیون + واکنش مجری و فیلم

بیوگرافی پرویز مشکاتیان

پرویز مشکاتیان آهنگساز خزان، بیداد و تمنا که سابقه همکاری با محمدرضا شجریان، هوشنگ ابتهاج، شهرام ناظری و محمدرضا لطفی را در کارنامه دارد روز ۲۴ اردیبهشت ۱۳۳۴ در نیشابور متولد شد. او مقدمات موسیقی را از ۶ سالگی نزد پدرش، حسن مشکاتیان، آموخت و نخستین کنسرت خود را در سن ۸ سالگی در مراسم گردهمایی دانش آموزان در مدرسه امیر معزی نیشابور ارائه داد.

پرویز مشکاتیان روز دوشنبه ۳۰ شهریور سال ۱۳۸۸ و هنگامی‌که ۵۴ سال داشت بر اثر نارسایی قلبی در منزلش در تهران درگذشت.

کد خبر 494402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    دانا میداند که هرگز هنرمند نمی میرد.جاوید باد اندیشمندان