ممنوعیت تردد در ۹ محور ورودی استان اصفهان اعمال می‌شود

سخنگوی ‌ستاد مقابله با کرونا ‌در استان ‌اصفهان محدودیت‌های ‌تعطیلات ‌عید فطر، نحوه ‌برگزاری ‌نماز عید ‌و ممنوعیت تردد ‌در استان اصفهان را ‌تشریح کرد.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت محدودیت‌های کرونایی در ایام عید فطر در استان اصفهان، اظهار کرد: با توجه به نزول منحنی‌ها و عبور از پیک چهارم تنها ۲ شهرستان دهاقان و شهرضا قرمز بوده و مابقی در وضعیت نارنجی و زرد هستند.

وی در خصوص برپایی نماز عید سعید فطر افزود: مقرر شد با توجه به لزوم جلوگیری از تجمعات، نماز در مصلی‌ها برگزار نشود و در محل روباز مدارس، مساجد یا میادین ورزشی برگزار شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان در خصوص نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: توصیه می‌شود که نمازگزاران وسایل شخصی مانند مهر، زیرانداز و سجاده را برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا همراه خود داشته باشند.

غلامی تصریح کرد: شهروندان از انجام دید و بازدیدها و دورهمی‌ها و ورود به پارک‌ها پرهیز کنند. شهرداری اصفهان از برپایی تجمع در پارک‌های شهری جلوگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: ممنوعیت تردد در ۹ ورودی مهم استان از امروز به مدت پنج روز با کمک نیروی انتظامی، سپاه و ارتش و سایر دستگاه‌های ذیربط در محل‌های خاص اعمال می‌شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: در شهرستان‌ها سفرها تنها در داخل محدوده آن‌ها انجام می‌شود و سفر به استان‌ها و سفرهای بین شهرستانی هم نخواهیم داشت و در تعطیلات عید سعید فطر به طور کلی ممنوعیت سفر اجرا می‌شود و امیدوار هستیم در این چند روزی که محدودیت‌ها برگزار می‌شود شهروندان سفر نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در محورهای اصلی استان علاوه بر حضور فیزیکی نیروی انتظامی بیش از ۱۳۲ دوربین ثبت تخلف از دیروز به مدت ۵ روز در سطح شبکه راه‌های استان فعال بوده و جرائم را به صورت غیرمحسوس ثبت می‌کنند همچنین چنانچه خودروهای غیربومی در شهر مشاهده شوند توسط پلیس راهور علاوه بر جرائم متعلقه خودرو تا ۲۵ اردیبهشت توقیف می‌شوند.

کد خبر 492959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.