نوروزی: در شرایطی که امکان ملاقات حضوری نیست، ارتباط با شهروندان را حفظ کردیم

شهردار اصفهان، برای چندمین بار و در ادامه برنامه‌های " پاسخگویی در مسیر امید" به مدت سه ساعت در اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان حضور یافت و به طور مستقیم پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۳۷ بود.

به گزارش ایمنا، این شهروندان بر اساس اعلام قبلی و اطلاع‌رسانی انجام شده برای تماس با شهردار اصفهان در سامانه ارتباطات مردمی ١٣٧ شهرداری اصفهان ثبت نام کرده بودند تا مسائل و مطالبات خود را مستقیماً با شهردار در میان بگذارند.

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان طی بیش از سه ساعت به حدود ۳۰ تماس پاسخ داد. همچنین مرتضی طهرانی معاون مالی اقتصادی شهردار اصفهان نیز پاسخگوی ۱۵ تماس شهروندی بود.

شهردار اصفهان پس از این پاسخگویی تلفنی گفت: خوشحالیم که بستری فراهم شده تا به صورت مستقیم شنوای دغدغه‌ها و مطالبات مردم باشیم. به خصوص در شرایطی که کرونا امکان برگزاری جلسات ملاقات مردمی حضوری در مناطق را از ما سلب کرده است در این گفتگوهای تلفنی ارتباط ما با مردم و شهروندان حفظ شده و این ارتباط مستقیم و مستمر ادامه دارد.

نوروزی: در شرایطی که امکان ملاقات حضوری نیست، ارتباط با شهروندان را حفظ کردیم

همچنین مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: تلاش ما بر این است تا در ایامی که مردم در شرایط دشوار بیماری کرونا به سر می‌برند، در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند مشکلات و مسائل خود را با شهرداری اصفهان در میان بگذارند.

ایمان حجتی با بیان اینکه در این خصوص راه‌های ارتباطی فراوانی جهت پیپگیری مسائل، پیش روی شهروندان قرار داده ایم، گفت: اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان و یا همان شماره سه رقمی ۱۳۷ سریع‌ترین راه جهت پیگیری مسائل و مشکلات شهری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط موجود امکان ملاقات‌های مردمی به صورت حضوری در مناطق میسر نیست؛ مدیران مناطق بر اساس جدول زمان بندی چهارشنبه هر هفته به همراه معاونان مرتبط در مناطق خود در اداره ارتباطات مردمی، پاسخگوی تلفنی شهروندان خواهند بود.

حجتی با بیان اینکه ممکن است حجم تماس‌ها در یک لحظه زیاد باشد و امکان پاسخگویی به شیوه‌های گذشته فراهم نباشد نیز گفت: به همین جهت با اطلاع رسانی یک روز پیش از حضور مدیران مناطق، ثبت نام لازم به عمل می‌آید و پس از آن مدیران بر اساس اولویت ثبت نام شهروندان، پیگیر مشکلات آنان خواهند شد.

وی افزود: شهردار اصفهان نیز در پاسخگویی مستقیم به شهروندان اهتمامی ویژه دارد و حضور در اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان و پاسخگویی تلفنی به شهروندان را سرفصل برنامه‌های خود قرار داده و تاکنون چندین بار شخصاً و در بازه‌های چندساعته به تماس‌های شهروندان پاسخ داده اند. در این فرآیند هم، در فضای رسانه‌ها، تبلیغات شهری و فضای مجازی از قبل به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود، شهروندان با شماره گیری سامانه ۱۳۷ جهت گفتگو با شهردار اصفهان ثبت نام می‌کنند و بر اساس اولویت ثبت نام، شهردار اصفهان با آنان گفتگوی تلفنی خواهد داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: در دور گذشته گفتگوی تلفنی شهردار اصفهان با شهروندان، به دلیل حجم بالای درخواست‌ها امکان ارتباط تلفنی با بخشی از شهروندان محقق نشد که این شهروندان در این دور، در اولویت بودند، ابتدا با این دسته شهروندان گفتگو شد و سپس با سایر درخواست کنندگان گفتگو انجام گرفت.

حجتی اعلام کرد: به زودی شهروندان می‌توانند از طریق تلفن همراه خود و با نصب نرم افزار مرتبط با ۱۳۷ پیام‌های مرتبط با حوزه شهری را ثبت و از طریق آن پیگیر مسائل و مشکلات خود در حوزه شهری باشند.

نوروزی: در شرایطی که امکان ملاقات حضوری نیست، ارتباط با شهروندان را حفظ کردیم

کد خبر 490854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.