اصلاح قیمت رمز ارزها گذرا است

یک کارشناس بلاکچین گفت: اصلاح این روزهای رمز ارزها که مهم ترین دلیل آن اعلام افزایش مالیات توسط رئیس جمهور آمریکا است گذرا بوده و این بازار آینده رو به رشدی خواهد داشت.

سپهر محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با ریزش‌های اخیر بازار رمز ارزها اظهار کرد: این اصلاح تحت تأثیر افزایش مالیاتی است که رئیس جمهور آمریکا پیش بینی کرده است به نظر می‌رسد این مهم‌ترین دلیل بنیادی ریزش‌های اخیر رمز ارزها است.

وی افزود: به طور کلی به نظر می‌رسد بازیگرهای بزرگ همچون شرکت‌های تسلا و توئیتر و اخیراً برخی از دولت‌ها در حال ورود به بازی بیت کوین و رمز ارزها هستند و در واقع نگرانی‌های سرمایه گذاران آمریکایی از تعیین مالیات توسط بایدن گذرا بوده و ورود این بازیگران بزرگ تأثیر بیشتری در روند این بازار دارد.

این کارشناس بلاکچین گفت: ورود شرکت‌های سرمایه گذاری بزرگ آمریکایی و برخی از بانک‌های مرکزی به این بازار از جمله مهم‌ترین دلایلی است که می‌تواند منجر به رشد این بازار شود و این اصلاح زود گذر است

محمدی تصریح کرد: از نظر بنیادی، بازیگرهای بزرگ همچنان در حال افزایش سرمایه خود در بیت کوین هستند، تعداد بازیگران بزرگ رو به افزایش است این بازیگران تقاضای بازار را افزایش داده و در نهایت عملکرد آنان منجر به افزایش قیمت در این بازار خواهد شد.

کد خبر 489435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.