نشریه "معرفی مادی های اصفهان" منتشر می‌شود

انتشار نشریه معرفی مادی های اصفهان و امضای تفاهم نامه با اتحادیه دفاتر خدمات گردشگری از جمله برنامه‌های اداره گردشگری در هفته اصفهان است.

به گزارش ایمنا، علیرضا مساح در این باره، اظهار کرد: انتشار نشریه "معرفی مادی های اصفهان" یکی از برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است، چراکه یکی از جاذبه‌های کمتر شناخته شده در اصفهان مادی‌ها است.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان افزود: مادی‌ها به عنوان یکی از عناصر تاریخی و شهرسازی اصفهان شناخته می‌شوند که با توجه به سابقه تاریخی و عبور از مراکز مهم شهر اصفهان می‌توان از ظرفیت آنها به عنوان محورهای گردشگری بهره برداری کرد، لذا این نشریه علاوه بر معرفی کوتاه مادی‌ها سعی دارد بر اهمیت این موضوع در اصفهان شناسی نیز تاکید کند.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه با اتحادیه دفاتر خدمات گردشگری در استان اصفهان، گفت: اداره گردشگری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان درصدد است تا با امضای این تفاهم نامه با همیاری و تهیه نقشه راه، مسیر همکاری در صنعت گردشگری و همکاری بیشتر با فعالان حوزه گردشگری را فراهم سازد.

مساح خاطرنشان کرد: شهرداری به عنوان تسهیلگر مسیر گردشگری و بخش خصوصی نیز به عنوان متولی کار سعی در توسعه صنعت گردشگری دارد.

نشریه "معرفی مادی های اصفهان" منتشر می‌شود

کد خبر 489181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.