بستری ۴۸ بیمار مبتلا به کرونا در فریدون‌شهر/ ظرفیت تخت‌های بیمارستان تکمیل است

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدون‌شهر با بیان این که ۴۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان حضرت رسول(ص) فریدون‌شهر بستری هستند، گفت: تاکنون ۹۰ درصد کادر درمانی و بهداشتی شهرستان واکسینه شده‌اند.

علیرضا زمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان این که فریدون‌شهر از نظر بیماری کرونا در وضعیت بحرانی است، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان حضرت رسول(ص) فریدون‌شهر بستری هستند.

وی افزود: ظرفیت تخت بیمارستان حضرت رسول(ص) فریدون‌شهر تکمیل شده که با توجه به روند افزایش آمار بستری مبتلایان به کرونا سالن ولایت فریدون‌شهر در حال آماده‌سازی برای بستری بیماران است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدون‌شهر گفت: تاکنون ۹۰ درصد کادر درمانی شهرستان واکسینه شده‌اند اما از بین پرسنل پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان هنوز بیشتر از پنج درصد بیشتر واکسینه نشده‌اند که به نظر نمی‌رسد روند واکسیناسیون عمومی شهروندان فریدون‌شهری نیز قبل از پایان خرداد آغاز شود.

زمانی‌پور ادامه داد: در بیمارستان حضرت رسول(ص) فریدون‌شهر تمام اقدامات درمانی مگر موارد اورژانسی متوقف شده است و تنها بیماران کرونایی پذیرش می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: با روند افزایش آمار بستری‌ها حجم کاری پرسنل بخش درمانی نیز سخت‌تر شده و موجب فشار روحی بر آن‌ها خواهد شد. نیروهای بسیج و حوزه علمیه در اجرای امر مهم کمک به کادر درمان برای پیوستن به مدافعان سلامت داوطلب شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدون‌شهر تاکید کرد: شهروندان فریدون‌شهری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در هنگام خارج شدن از منزل همچنین با پرهیز از تجمعات و دورهمی‌ها به خارج شدن شهرستان از وضعیت بحرانی کرونا کمک کنند.

کد خبر 488026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.