برگزاری مسابقه "بهار در بهار" با محوریت اسماء الهی

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اختصاص تابلوهای گالری شهری به اسماء الهی و برگزاری مسابقه "بهار در بهار" خبر داد.

به گزارش ایمنا، مرتضی رشیدی با اشاره به ظرفیت تابلوهای گالری شهری، گفت: گالری تبلیغات شهری با بیش از ۳۰۰ تابلو شهری به عنوان یک ظرفیت تبلیغاتی متناسب با موضوعات روز جامعه طراحی شده که مورد استقبال و توجه شهروندان قرار گرفته است.

وی افزود: معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، تمام تابلوهای شهری را به طرح‌هایی با محوریت نام‌های الهی اختصاص داده است. همچنین متناسب با نام و صفات باری تعالی، اشعاری از شاعران زبان فارسی، از گذشته تاکنون، نیز در پیام این طرح‌ها نوشته شده است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ماه رمضان که ماه بهار قرآن است و همزمانی آن با فصل بهار، مسابقه‌ای با عنوان "بهار در بهار" برنامه ریزی شده که شهروندان می‌توانند با مشاهده طرح‌های که در شهر نصب و در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری شده است، هر شب در این مسابقه شرکت کنند.

رشیدی تصریح کرد: هر شب یکی از نام‌های خداوند و اشعار به نمایش گذاشته می‌شود، شهروندان می‌توانند با انتخاب مصراع دوم و تکمیل بیت در مسابقه شرکت کنند. هر شب به یک نفر به قید قرعه جایزه نقدی به ارزش ۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اضافه کرد: این مسابقه تا پایان ماه رمضان هر شب ساعت ۲۱ در صفحه اینستاگرام isfahanfarhang برگزار می‌شود و سی نفر از شهروندان در این مسابقه به عنوان برنده معرفی می‌شوند.

رشیدی خاطر نشان کرد: تمام تلاش معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بر این بوده تا نقش مهمی در فضاسازی معنوی شهری و انس گرفتن همشهریان با اشعار معنوی شاعران فارسی زبان ایفا کند.
امیدواریم بیان نام‌های الهی، بهره گیری از اشعار فارسی و همچنین برگزاری مسابقه در ماه مبارک رمضان بتواند مشارکت شهروندان در فعالیت‌های فرهنگی را ارتقا دهد.

برگزاری مسابقه "بهار در بهار" با محوریت اسماء الهی

کد خبر 487073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.