اولین تصاویر مدل واقعی گلکسی A82 منتشر شد

تصاویر منتشر شده از گوشی گلکسی A82 نشان می‌دهد که این گوشی تفاوت زیادی با محصولات اخیر سامسونگ ندارد و پنل پشتی آن دارای دوربین سه گانه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ قصد دارد در روزهای آینده گوشی گلکسی A82 را معرفی کند. اخیراً نیز تصاویری از مدل واقعی آن در ویبو منتشر شده است. به نظر می‌رسد این گوشی در بعضی از کشورها با نام Quantum 2 وارد بازار شود. گلکسی A82 فقط از نظر نام به عنوان جایگزین گوشی گلکسی A80 شناخته می‌شود، اما دارای دوربین چرخان نیست، این فناوری در سال ۲۰۱۹ توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد.

با توجه به تصاویر منتشر شده، یک حفره بالای صفحه نمایش برای دوربین سلفی این گوشی در نظر گرفته شده است. گوشی جدید سامسونگ از صفحه نمایش ۲.۵ بعدی بهره مند شده است که لبه‌های آن کمی خمیده است. قاب پشتی گوشی گلکسی A82 کاملاً مسطح است و ماژول‌های دوربین در این قسمت یک برآمدگی ایجاد کرده‌اند. در پنل پشتی این گوشی یک دوربین سه گانه و فلش LED به چشم می‌خورد.

تصاویر منتشر شده از محصول ذکر شده به مشخصات سخت افزاری آن اشاره‌ای نکرده است، اما انتظار می‌رود این گوشی به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED مجهز شده باشد علاوه بر این به نظر می‌رسد انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی A82 با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین شود.

کد خبر 486564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.