برخورد جدی با ترددهای غیرمجاز/ اعمال قانون ۲۴ هزار خودرو متخلف

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در موج چهارم کرونا، بیش از ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیف سیستمی و فیزیکی و بیش از ۲۴ هزار خودرو متخلف به علت لغو ترددهای شبانه در کلانشهر اصفهان و معابر درون شهری استان اعمال قانون شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جدیت در برخورد با رانندگان متخلف و نقض کننده محدودیت‌های کرونایی در استان، اظهار کرد: حداقل یک ماه توقیف در انتظار پلاک‌های نقض کننده محدودیت‌های کرونایی در استان است.

وی با بیان اینکه خودروهای متخلف به طور جدی رصد می‌شوند، افزود: در موج چهارم کرونا، توقیف سیستمی و فیزیکی بیش از ۱۰۰ وسیله نقلیه و اعمال قانون بیش از ۲۴ هزار خودرو متخلف به علت لغو ترددهای شبانه در کلانشهر اصفهان و معابر درون شهری استان انجام شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: ممنوعیت تردد شبانه خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح ادامه دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به استمرار اجرای ممنوعیت و اعمال قانون ترددهای غیرمجاز توسط دوربین‌ها و مأموران پلیس، کسبه و اصناف به منظور جلوگیری از نقض قانون، واحد صنفی خود را زودتر تعطیل کنند تا در زمان شروع ممنوعیت‌های شبانه در خیابان‌ها و معابر نباشند.

سرهنگ محمدی گفت: پلاک‌های غیرمجاز مربوط به شهرستان‌های استان یا استان‌های دیگر که در شهرهای وضعیت قرمز تردد داشته باشند به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه و بی‌توجهی به قوانین بهداشتی علاوه بر جریمه یک میلیون تومانی برای توقیف سیستمی و فیزیکی به مرجع قضائی معرفی می‌شوند.

کد خبر 485982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.