آمار کرونا ایران ۲۱ فروردین؛ ۱۹۳ فوتی و ۱۹۶۶۶ ابتلای جدید

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ شنبه ۲۱ فروردین‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۱۹ هزار و ۶۶۶ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۲ میلیون و ۴۹ هزار و ۷۸ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون یک میلیون و ۷۰۲ هزار و ۶۲ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان باختگان بیماری کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۹۳ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۶۴ هزار و ۲۳۲ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۲ هزار و ۲۰۵ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و ۴ هزار و ۳۲۹ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 485962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 1
    شهرهای شمالی به لطف مسافرای نوروزی همشون قرمز و وضعشون خرابه اما این چجور تعطیل کردنی هست که مدیران ادارات میگن کارمندا باید برن
  • لیلا IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    2 1
    خداروشکر همه ی استان‌ها آمار میدن مسولین گیلان انگار نه انگار کلا هیچ چیز براشون مهم نیست
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    3 0
    همه شهر ها امار دادن غیر لرستان با وضعییت سیاهش
  • ناشناس IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 0
    جامعه ما شامل فقط تهران نیست که هی تو سر میکشونین وای اینجور شد اونجور شد همون آدمهای اونجا بیشتر شهرها رو با مسافرت‌ها شون به این روز رسوندن
  • عبدالکریم ولی نژاد IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 0
    به آمار توجه نکنید همه جا ایران وضعیت قرمزه رو به سیاه پس نگران باشین . خبر خوش اینه که با اومدن ماه رمضان و بدلیل کاهش شدید تردد و مسافرت و تجمع دور همی (البته اگه رعایت کنن و افطاری ندن) شرایط تا 15 روز دیگه بهتر خواهد شد ولی دو هفته بعد از عید فطر مجدد افزایش خواهیم داشت.