۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
گوشی هوشمند اوپو A54 معرفی شد

گوشی هوشمند اوپو A54 که اخیرا معرفی شده، مجهز به پردازنده مدیاتک Helio P35 SoC است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو گوشی‌های A53 و A31 را به ترتیب در ماه‌های اوت ۲۰۲۰ و فوریه سال ۲۰۲۱ عرضه کرد. هم اکنون نیز اینن شرکت از گوشی جدید خود به نام اوپو A54 رونمایی کرده که مشخصات آن تقریباً مشابه گوشی‌های پیشین بوده، اما پیشرفت‌های قابل توجهی نیز داشته است.

گوشی هوشمند اوپو A54 دارای صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی HD+ است، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در حفره جلو صفحه نمایش تعبیه شده و از آنجایی که بر اساس ویژگی Al beauty عمل می‌کند، می‌تواند عکس‌های سلفی بسیار با کیفیت و جذابی را ثبت کند. اسکنر اثر انگشت این محصول در لبه کناری آن قرار گرفته و در قسمت پشتی آن نیز ماژول دوربین سه گانه تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو سنسور دو مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی اوپو A54 دارای پردازنده قدیمی مدیاتک Helio P35 SoC بوده که با چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری بزرگ پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

محصول ذکر شده دارای گواهی IPX4 است. بنابراین در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های گوشی اوپو A54 می‌توان به وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.0، USB-C و جک صوتی ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. این گوشی در دو رنگ آبی و مشکی با قیمت ۱۸۵ دلار از تاریخ اول آوریل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 483942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.