گوشی ویوو iQOO U3X 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت ویوو اخیرا از جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود با نام iQOO U3X 5G رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، طراحی و مشخصات فنی گوشی وویو iQOO U3X 5G نشان می‌دهد که نسخه تغییر یافته ویوو Y31s است که از صفحه نمایش LCD 6.58 اینچی با وضوح تصویر Full HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی درون ناچ این گوشی هوشمند دارای حسگر هشت مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگرم f/2.0 و فوکوس ثابت است.

یک دوربین دو گانه در پنل پشتی گوشی ویوو iQOO U3X 5G تعبیه شده است که شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج دو مگاپیکسلی می‌شود. این دستگاه به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۴۸۰ مجهز بوده و دارای حداکثر هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

رابط کاربری iQOO 1.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۱ روی گوشی جدید شرکت ویوو اجرا می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به اسلات دو سیم کارت، بلوتوث ۵.۱، وای فای، GPS و هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. علاوه بر این گوشی ویوو iQOO U3X 5G به حسگر اثر انگشت مجهز شده است.

انرژی مورد نیاز محصول ذکر شده با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی ویوو iQOO U3X 5G در رنگ‌بندی آبی و خاکستری با قیمت پایه ۱۸۵ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 482699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.