دستگیری سارق سابقه‌دار با ۲۱ فقره سرقت

سه کشته در تصادف دو پراید، کشته شدن عامل قتل‌های خانوادگی، انهدام باند سرقت خودرو، دستگیری سارق سابقه‌دار با ۲۱ فقره سرقت و کشف بیش از نیم تن مواد مخدر را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تصادف دو دستگاه پراید در محور ارتباطی سمنان به گرمسار سه کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

مظفر محمدخانی اظهار کرد: این حادثه در محور ارتباطی سمنان به گرمسار و در کیلومتر هفت محور آرادان به گرمسار رخ داده است.

وی ادامه داد: یک مصدوم حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شد، همچنین این حادثه مرگ سه نفر را در پی داشت.

عامل قتل‌های خانوادگی کشته شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات پیچیده و هدفمند عامل قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان در کمین پلیس قرار گرفت و پس از لحظاتی مقاومت توسط تک تیراندازان نوپو پلیس کشته شد.

وی اظهار کرد: قاتل در نخستین اقدام خود پنج نفر از شهروندان کنگانی را به ضرب گلوله کشته است و دستگیری این قاتل سریالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

انهدام باند سرقت خودرو

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری شش نفر سارق حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه این تبهکاران تعداد هفت دستگاه انواع سواری کشف شد.

داوود فرد اظهار کرد: چندی قبل با توجه به شکایات واصله در خصوص سرقت خودرو از محدوده شمال غرب تهران موضوع به طور ویژه در دستور کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با مراجعه کارآگاهان به محل‌های سرقت و با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته هیچ گونه سرنخی از سارقان به دست نیامد در گام بعدی کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی سرکرده باند که یکی از سارقان سابقه دار سرقت خودرو را مورد شناسایی قرار دادند.

دستگیری سارق سابقه‌دار با ۲۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق سابقه دار با ۲۱ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه تعمیر لوازم خانگی به منزل این شهروند مراجعه و به زور مقداری طلا و جواهرات و مبلغ سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را سرقت و از محل بلافاصله متواری شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکی دریافتند که سارق به وسیله یک دستگاه خودروی ۴۰۵ بعد از سرقت از محل متواری شده است، گفت: با تلاش مستمر و بررسی دوربین‌های مداربسته و پلاک خوان، موفق شدند خودروی مورد نظر را در یکی از خیابان‌های شهر بجنورد شناسایی کنند.

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف ۵۷۶ کیلوگرم هروئین جاساز شده از یک دستگاه تریلی در ورامین خبر داد.

کیومرث عزیزی از کشف یک محموله سنگین مواد مخدر در ورامین خبر داد و اظهار کرد: با بررسی‌ها و رصدهای اطلاعاتی دو ماهه مأموران پلیس مبارزه با مواد مبنی بر فعالیت در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در ورامین، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

عزیزی با بیان اینکه مأموران مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات نامحسوس پلیسی یک تیم سوداگر مواد مخدر که در پوشش حمل بار ماهی، حامل بیش از ۵۷۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین بودند را در سه راه چرم شهر شناسایی و دستگیر کردند.

کد خبر 482551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.