در سال ۹۹ مرغ، تخم مرغ، گوشت و شیر به وفور تامین شد

وزیر جهاد کشاورزی در پیام نوروزی خود از خدمات تمام کشاورزان در زنجیره تولید محصولات کشاورزی و زراعی برای تامین امنیت غذایی در کشور در سال ۹۹ تقدیر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، «کاظم خاوازی» پنجشنبه شب در این پیام اظهار کرد: سال ۹۹ با شیوع کرونا و تحریم‌های اقتصادی سال سختی بر کشاورزان بود، اما به لطف الهی با نیت پاک تولید کنندگان موفق شدیم در زنجیره تولید محصولات کشاورزی در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته، موفقیت‌های خوبی را کسب کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: با وجود کرونا تولیدکنندگان تلاش کردند با بروز رسانی واحدهای تولیدی خود وفور تولید گوشت، شیر، مرغ و تخم مرغ را تضمین کردند و با این اقدام مهم امنیت غذایی را برای کشور تأمین کردند.

خاوازی در ادامه از خدمات درخشان بخش زراعت و باغبانی نیز تقدیر کرد و گفت: بخش زراعت و باغبانی در سال ۹۹ کارنامه درخشانی داشت به طوری که در تولید گندم، چغندر قند. پنبه و سایر محصولات زراعی مثل شکر به مرز خودکفایی خواهیم رسید.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان تصریح کرد: جا دارد از تمام تشکل‌های بخش کشاورزی و همه همکاران خود در وزرات جهاد کشاورزی که در سال ۹۹ مشغول انجام وظیفه در این وزارتخانه بودند، تقدیر و تشکر کنم.

کد خبر 482214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.