گوشی هوشمند بلک شارک ۴ پرو چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

شرکت شیائومی اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند بلک شارک ۴ و بلک شارک ۴ پرو در تاریخ ۲۳ مارس رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی چندین بار در ماه ژانویه به تولید گوشی بلک شارک ۴ اشاره کرده و اکنون مشخص شده است که این محصول در تاریخ ۲۳ مارس در دو مدل بلک شارک ۴ و بلک شارک ۴ پرو وارد بازار می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت افزاری گوشی‌های هوشمند جدید منتشر نشده است.

پیش از این اعلام شده بود که انرژی مورد نیاز این گوشی‌ها از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۲۰ واتی بهره می‌برند. باتری گوشی‌های بلک شارک ۴ در مدت ۱۵ دقیقه شارژ می‌شود و مدل معمولی بلک شارک ۴ دارای نوعی نمایشگر است که روی آن ناچ دیده می‌شود.

دوربین سه گانه گوشی بلک شارک ۴ در پنل پشتی تعبیه شده است. این دوربین‌ها به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. با توجه به شنیده‌ها، حسگر اثر انگشت گوشی ذکر شده با کلید پاور آن ادغام شده است. گوشی بلک شارک ۴ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی دارای گوشی هشت گیگابایت حافظه رم بوده و به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است. بلک شارک ۴ پرو نیز از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد. مدیر عامل بلک شارک به این موضوع اشاره کرده است که سه دوربین پشت بلک شارک ۴ پرو از هوش مصنوعی برخوردار است.

کد خبر 481785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    3 0
    خیلی بد
  • .....m.p....w...o...... IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    ۲۱میلیون قیمت گوشی کی میاد اینو بخره اخه ی قیمت کمتر میتونستن اخه بزارن مثلا ۱۰ میلیون کی میاد ۲۱ میلیون بده .......