رونمایی از پکیج آموزشی " کاخ والدین" در اپلیکیشن کاخ سرخ

با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده در سامانه رشد خوش نظر، با هدف توسعه خدمات آموزشی به خانواده‌ها و دانش آموزان، " کاخ والدین" به عنوان خدمتی جدید در اپلیکیشن کاخ سرخ رونمایی و بهره برداری شد.

‌تحول در دنیای تربیت کودکان امروزی

عرفان خوش نظر مدیرعامل سامانه رشد خوش نظر در این‌باره گفت: امروزه مقوله تربیت کودکان یکی از جدی‌ترین و پیچیده‌ترین مقوله‌های اصلی در پیش روی والدین است که نیاز به شناخت، بررسی و دقت نظر دارد. وی افزود: تربیت کودکان تحت تأثیر عوامل مختلفی همچون رشد تکنولوژی، فراوانی رسانه‌ها، توسعه شبکه‌های اجتماعی، تضاد مالی و.... با تغییر و تحول بنیادین روبرو شود این در حالی است که در سالیان گذشته تربیت کودکان بیشتر تحت تأثیر الگوپذیری از بزرگترها بوده و بر اساس سنت از پیش تعیین شده در دستور کار والدین قرار داشته است.

خوش نظر با بیان این که امروزه نیاز هست که خانواده‌ها در جهت تربیت صحیح فرزندان بیش از ۱۰۰ کتاب در حوزه تربیتی و آموزشی را مطالعه داشته باشند خاطرنشان کرد: به واقع تحقق این مساله سبب خواهد شد که هزینه‌ای معادل ۵۰ میلیون ریال از سوی خانواده‌ها به جهت تهیه کتب صرف گردد از طرفی روزانه ۱ ساعت مطالعه این کتاب‌ها نزدیک به ۴ سال زمان نیاز دارد که با توجه به شرایط شغلی و فشردگی امور روزانه شاید کمتر کسی این حجم از زمان و هزینه را به راحتی در اختیار داشته باشد.

کاخ والدین در اختیار والدین دانش آموزان

بنیانگذار سامانه رشد خوش نظر خبر داد: بر اساس مسئولیتی که ما در سامانه رشد خوش نظر بر عهده داریم ۱۰۰ کتاب پرفروش در زمینه تربیت فرزندان با موضوعات مختلف آموزشی، تربیتی، اخلاقی، استعدادیابی، انگیزشی، مهارتی، آینده‌نگری و.... را تهیه کرده و پس از مطالعه تمامی آن‌ها، چکیده و خلاصه کتاب‌ها به صورت پکیج کامل تهیه شده و در حال تدوین است که بزودی این پکیج در قالب" کاخ والدین" زیرشاخه اپلیکیشن کاخ سرخ در اختیار والدین گرامی قرار خواهد گرفت.

تهیه خلاصه کتاب‌ها با رعایت استانداردها و محتوای اساسی

خوش نظر با تاکید بر اینکه کلیه خلاصه کتاب‌ها به صورت اصولی با رعایت استانداردها و همچنین حفظ محتوا تهیه و تدوین شده است اذعان داشت: ما در سامانه رشد خوش نظر قصد داریم که با تولید محتوا برای دانش آموزان و والدین زمینه برای آموزش و تربیت هر چه بهتر فرزندان کشورمان را فراهم کنیم و بر خود می‌بالیم که تاکنون توانسته‌ایم در این زمینه موفق عمل کرده و رضایت جمع کثیری از خانواده‌های گرامی را با خود همراه داشته باشیم.

کاخ سرخ اولین اپلیکیشن واقعیت مجازی

عرفان خوش نظر بنیانگذار و تولیدکننده کاخ سرخ و مدیرعامل سامانه رشد خوش نظر در این باره توضیح می‌دهد: کاخ سرخ اولین اپلیکیشن واقعیت مجازی است که در این اپلیکیشن دانش‌آموز به مدت ۹ ماه مشغول به فراگیری سوادهایی می‌شود که برای دستیابی به موفقیت در آینده، به آن‌ها احتیاج دارد. این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه نصب شده و سپس با استفاده از عینک سه بعدی (VR) محیط متفاوت و جذابی پیش روی دانش‌آموز قرار می‌گیرد. این برنامه آموزشی قابلیت استفاده بدون عینک واقعیت مجازی را نیز دارد و می‌توان بر روی تلفن همراه از آن استفاده کرد.

آموزش از طریق بازی (گیمفیکیشن)

وی ادامه داد: هیچ چیزی بیشتر از یک بازی برای دانش‌آموز جذاب نیست و همین مساله سبب می‌شود تا آموزش از طریق بازی (گیمفیکیشن) بسیار مورد توجه آن‌ها قرار بگیرد. استفاده از بازی سبب می‌شود که دانش‌آموز با شکست و پیروزی روبرو شده و ضمن انجام بازی، با آموزش‌های مختلف در قالب سوادهای شش‌گانه روبرو شوند.

آموزش زبان انگلیسی، ریاضی و رایانه به صورت رایگان

در کاخ سرخ در کنار آموزش سوادهای شش‌گانه کاخ زبان انگلیسی، کاخ ریاضی و کاخ رایانه نیز به عنوان هدیه به دانش آموزان داده می‌شود. در کاخ زبان قواعد آموزشی زبان به زبان ساده به دانش‌آموز آموزش داده می‌شود. در کاخ ریاضی دانش آموزان با کاربرد ریاضی در زندگی آشنا شده و در کاخ رایانه نیز توانایی استفاده از مهارت‌های هفتگانه رایانه، اینترنت و … را فرا می‌گیرند.

پشتیبان‌های کاخ سرخ با شما تماس می‌گیرند

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با سامانه رشد خوش نظر و همچنین کاخ سرخ به عنوان اولین اپلیکیشن آموزش از طریق واقعیت مجازی به آدرس پیج اینستاگرامی به آدرس erfankhoshnazar.ir@ مراجعه نمائید در اولین فرصت تیم پشتیبانی کاخ سرخ با شما تماس خواهند گرفت.

کد خبر 480492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الین IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    2 1
    سلام من میخوام کاخ سرخ ثپت نام کنم چتوری؟هان بگیرم
  • سرباز نور IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 0
    عینک متاورس که رفتن به ماتریکس عمیقتر هست دور کردن کودک از محیط طبیعی و سالم و ورزش کردن و هوای آزاد و نور خورشید و بازی و تفریح سالم و انداختن کودک در یک محیط مزخرف.ما انسان های بیدار و آزاد گول این چیزها رو نمیخوریم