ثبت تقاضای ۶ هزار نفر برای کاشت نهال رایگان در تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از ثبت‌نام شش هزار نفر برای کاشت ۴۸ هزار اصله نهال خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود برزگر جلالی اظهار کرد: بر اساس طرح جدید شهرداری تبریز، شهروندان می‌توانند با ثبت نام در سامانه سازمان سیما و منظر، کاشت نهال در منزل و یا محل کار خود را تقاضا کنند.

وی افزود: پس از ثبت‌نام شهروندان در وب سایت سازمان سیما و منظر، همکاران ما در آدرس ارائه شده حضور یافته و اقدام به کاشت نهال می‌کنند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به گونه‌های درختی ارائه شده، تصریح کرد: بیشترین تقاضای نهال مربوط به درختان مثمر و به اصطلاح درختان میوه هستند که تلاش داریم در اسرع وقت اقدام به کاشت نهال کنیم.

وی ادامه داد: نهال کاشت شده در منزل و یا محل کار شهروندان، به صورت مستمر مورد نظارت قرار گرفته و علاوه بر ارائه توصیه‌های لازم جهت حفظ و نگهداری، به صورت رایگان کوددهی و سایر خدمات نیز ارائه می‌شود.

جلالی گفت: طرح کاشت نهال در منزل و محل کار شهروندان تحت عنوان «درخت دوستی بنشانیم»، اقدام جدید شهرداری تبریز در راستای توسعه فضای سبز پایدار شهری است که بر اساس آن شهروندان تبریزی می‌توانند با مراجعه به وب سایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز به آدرس: https://parks.tabriz.ir/ اقدام به ثبت مشخصات و تعداد و نوع نهال درخواستی کنند تا پس از ثبت نام، همکاران شهرداری در محل حضور یافته و به صورت رایگان اقدام به کاشت نهال می‌کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 479666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.