قیمت مسکن امروز اصفهان ۱۷ اسفند (منطقه ۱۱ شهری) + جدول

قیمت مسکن در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ( رهنان ) هر متر ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان برای خانه‌های نوساز اعلام شده است، همچنین مبلغ اجاره در این منطقه بین ۷۵۰ هزار تومان تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلانشهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۱۰ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان لیمجیر تا متری ۱۱ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان شریف غربی می‌رسد، این واحدهای مسکونی آپارتمان دو خوابه به همراه آسانسور و پارکینگ است.

البته قیمت برخی از خانه‌ها در این منطقه در خیابان درخشان و لیمجیر تا هر متر ۱۷ میلیون تومان نیز می‌رسد؛ البته امکانات این واحدهای مسکونی بیشتر از سایر واحدها بوده و متراژ آن نیز بالاتر است، از جمله امکانات این واحدها می‌توان به دارا بودن دو تراس از دو سمت رو به پارک، کابینت‌های گلس و سیستم گرمایش پکیج اشاره کرد.

آپارتمان‌های نوساز ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد در یکی از دفاتر مشاور املاک منطقه واقع در خیابان درخشان، آپارتمان ۹۰ متری نوساز که طبقه دوم از یک خانه سه طبقه است و یک اتاق خواب دارد به قیمت هر متر ۱۳ میلیون تومان ارائه شده است، به گفته این مشاور املاک این واحد مسکونی دارای پارکینگ و حیاط خلوت بوده و دو طرف آن کوچه است و به خیابان اصلی (شهید چمران) نزدیک است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفاتر مشاور املاکی واقع در خیابان شهیدان غربی آپارتمان سه خوابه‌ای واقع در خیابان شریف غربی برای فروش ارائه کرده است که قدمت آن در حدود ۱۰ سال بوده و در طبقه دوم واقع شده است، قیمت هر متر از این آپارتمان ۱۲۵ متری حدوداً ۹ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند، این آپارتمان امکاناتی از جمله آسانسور، پارکینگ، انباری و کمد دیواری در همه اتاق‌ها دارد.

همچنین خانه‌ای با قدمت بیش از ۱۲ سال، در یکی از دفاتر مشاور املاک منطقه ارائه شده است که هر متر از آن را به قیمت چهار میلیون تومان می‌فروشند (۴۵۰ میلیون تومان) این واحد مسکونی در کوچه بن بست واقع شده و طبقه دوم یک خانه دو طبقه است و کوچه آن نیز ماشین رو نیست.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی ۱۲۰ متری در خیابان لیمجیر ۴۰ میلیون تومان رهن و مبلغ ۷۵۰ هزار تومان اجاره است این واحد مسکونی در طبقه دوم واقع شده و آسانسور و پارکینگ ندارد.

همچنین یک واحد مسکونی ۷۹ متری در خیابان درخشان ارائه شده است که مبلغ رهن آن را ۳۰ میلیون تومان و اجاره آن را ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده اند، این واحد مسکونی تراس، پارکینگ و آسانسور ندارد.

به گفته مشاوران املاک منطقه به ویژه در محدوده خیابان درخشان که خانه‌های نوساز آن نسبت به سایر محله‌های منطقه ۱۱ بیشتر است به نظر می‌رسد مالکان در این منطقه تمایل بیشتری به گرفتن اجاره دارند و مبالغ رهن کمتری را اعلام می‌کنند به طوری که یک آپارتمان ۱۲۳ متری در خیابان شریف شرقی که دو خواب دارد، به قیمت رهن ۳۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به دفتر مشاور املاک واقع در خیابان شهیدان غربی سپرده شده است.

البته در این منطقه منازلی نیز با رهن کامل بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان نیز ارائه شده است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۱۲۰ متری خیابان لیمجیر قیمت اجاره: ماهیانه ۷۵۰ هزار تومان / ‏‬ ۴۰ میلیون تومان رهن
۷۹ متری خیابان درخشان ‏‬ قیمت اجاره: ماهیانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان / ‏‬ ۳۰ میلیون تومان رهن
۱۲۳ متری هشت شریف شرقی قیمت اجاره: ماهیانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان / ‏‬ ۳۰ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

منطقه قیمت خرید
محدوده رهنان (نوساز) متری ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان
محدوده خیابان شریف غربی (قدمت ۱۰ سال) متری ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
محدوده خیابان ابوذر (قدمت ۱۲ سال) متری ۴ میلیون تومان
کد خبر 479620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.