زمان قرعه‌کشی ایران خودرو در اسفند ۹۹ اعلام شد + جزییات و قیمت

قرعه کشی مرحله چهاردهم فروش فوق العاده ایران خودرو و پیش فروش یک‌ساله تارا ایران خودرو صبح روز یکشنبه هفدهم اسفند ‌ماه ۱۳۹۹ با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد و خریداران نهایی دنا پلاس توربو اتوماتیک، آریسان و تارا مشخص می‌شوند.

به گزارش ایمنا با پایان یافتن زمان ثبت نام دو طرح فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو، قرعه کشی این مرحله یک شنبه ۱۷ اسفند ماه با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

زمان ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام در طرح‌های فروش ایران خودرو از روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۹ شروع و تا پایان روز شنبه شانزدهم اسفند ادامه دارد.

محصولات ایران خودرو

در این مرحله از طرح فروش فوق‌العاده گروه صنعتی ایران‌خودرو، وانت آریسان دوگانه سوز و دنا پلاس توربو اتوماتیک عرضه شده است. همچنین خودرو تارا با موعد تحویل یک ساله پیش فروش می‌شود.

زمان قرعه‌کشی ایران خودرو در اسفند ۹۹ اعلام شد + جزییات و قیمت

قیمت محصولات ایران خودرو

در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو و بر اساس بخشنامه ۴۳۶۲ این گروه، تارا دستی با مبلغ پیش پرداخت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تارا اتوماتیک با مبلغ پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود؛ بر پایه بخشنامه ۴۳۶۱ خودروی دنا پلاس توربو اتوماتیک با قیمت قطعی ۳ میلیارد و ۷۰۸ میلیون و ۱۱ هزار و ۷۸۲ ریال عرضه می‌شود و همچنین بر اساس بخشنامه ۴۳۶۳ در این طرح وانت آریسان دوگانه سوز با قیمت قطعی یک میلیارد و ۲۰۵ میلیون عرضه می‌شود.

زمان تحویل محصولات ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل وانت آریسان دوگانه سوز حداکثر ۴۵ روز، خودروی دنا پلاس توربو اتوماتیک حداکثر ۹۰ روز و موعد تحویل تارا دستی و تارا اتوماتیک حداکثر ۱۲ ماه و از مهر تا اسفنذ ۱۴۰۰ خواهد بود.

زمان قرعه‌کشی ایران خودرو در اسفند ۹۹ اعلام شد + جزییات و قیمت

سایت اینترنتی ایران خودرو

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو https://esale.ikco.ir/ است.

زمان قرعه‌کشی ایران خودرو در اسفند ۹۹ اعلام شد + جزییات و قیمت

شرایط ثبت نام ایران خودرو

در این طرح نیز برای توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های از جمله داشتن گواهینامه و محدودیت کد ملی گذشته کماکان اجرا می‌شود.

انتخاب شدگان درطرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند، مانند روال همیشگی طرح‌های فروش فوق‌العاده، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام و احراز هویت متقاضیان، قرعه‌کشی از میان ثبت‌نام‌کنندگان واجد شرایط در حضور نهادهای نظارتی انجام خواهد شد و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک از سر شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ اعلام خواهد شد. پس از آن نیز مشتریان پنج روز فرصت برای واریز وجه خودرو به حساب ایران‌خودرو وجود خواهد داشت.

کد خبر 479412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 3
    ثبت نام بعدی پژو پارس ایران خودرو رو کسی میدونه کی هست؟
  • میلاد IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    6 1
    ثبت نام بعدی پژو پارس ایران خودرو رو کسی میدونه کی هست؟
  • عبدالعزیز رحیمی IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    4 3
    میخواهم در سایت ایران خودرو ثبت نام کنم
    • علی صدیق دزق IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
      0 1
      پژو پارس
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    7 0
    خدا کنه ما هم در بیایم از اولش همش داریم ثبت نام میکنیم
    • علیرضا IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
      2 0
      خب اشتباه شما همینجاست شما سعی کن همش از آخر ثبت نام کنی
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 0
    ما که نداریم هیچ نظری نداریم