دستگاه قضایی برای رفع موانع تولید تلاش می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب دادگستری شهرستان لنجان گفت: یکی از سیاست‌های ما در شهرستان لنجان تلاش برای تحقق جهش تولید و رفع موانع تولید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود میرشفیعی در بازدید از کارخانه فرآورده های نسوز آذر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضا را حمایت از تولید کنندگان دانست و اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد و تحریم‌های مختلف شرایط خاصی را برای کشور رقم زده است از این رو یکی از سیاست‌های ما در شهرستان لنجان تلاش برای تحقق جهش تولید و رفع موانع تولید است.

وی با اشاره به نحوه حمایت از تحقق شعار سال ۱۳۹۹ در قوه قضائیه، افزود: همه هم و غمّ و تلاش دستگاه قضا در شهرستان لنجان این است که علاوه بر بازدید از مراکز تولیدی و کارخانه‌های فعال در شهرستان در دیدارهای چهره به چهره مشکلات را از زبان تولید کنندگان شنیده و چنانچه مباحثی در حوزه دستگاه قضائی وجود داشت، در چارچوب قوانین و مقررات مشکلات را رفع کنیم تا به شعار مدنظر مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید جامه عمل پوشانده شود.

دادستان عمومی و انقلاب دادگستری شهرستان لنجان حفظ سلامت مردم را در رأس امور دانست و تصریح کرد: حفاظت از محیط زیست و سلامت مردم در کنار رونق تولید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خوشبختانه بر اساس گزارش‌های ارائه شده کارخانه فرآورده های نسوز آذر در راستای رفع مشکلات زیست محیطی اقدامات مؤثری را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بر اساس برنامه زمانبندی ارائه شده از سوی مسئولان کارخانه فرآورده های نسوز آذر، کوره جدید این شرکت با سرعت هرچه بیشتر راه‌اندازی شود و شاهد به ثمر نشستن تولیدات این کارخانه با حداقل آلایندگی‌ها باشیم.

کد خبر 477248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.