علت محبوبیت کفش‌های اسکچرز در آسیا و دلایلی برای انتخاب آنها

انتخاب کفش ورزشی مناسب نیز به اندازه دیگر پوشاک از اهمیت خاصی برخوردار است. چه بسا که کفش ورزشی علاوه بر زیبایی‌های مد و استایل به طور مستقیم بر سلامت انسان مؤثر است. به همین علت می‌خواهیم دلیل محبوبیت کفش‌های اسکچرز در آسیا را بررسی کنیم و علل مهم پرطرفدار بودن کفش‌های اسکچرز را بررسی کنیم.

برخلاف باور برخی از افراد انتخاب کفش ورزشی کار چندان دشواری نبوده و توجه به برخی اصول پایه‌ای می‌توان خرید خوب و رضایتمندانه‌ای داشت.

طبق نظر کارشناسان استفاده از کفش مناسب مانند کفش ورزشی ایده‌آل برای انجام کارهای روزمره و پیاده‌روی می‌تواند در شادابی، نشاط و حفظ سلامت جسمانی و تناسب اندام تأثیرگذار باشد.

درباره برند ورزشی اسکچرز بیشتر بدانید

اسکچرز یک برند آمریکایی است که برای اولین بار درمنهتن آمریکا ایجاد شد. کفش‌های اسکچرز امروزه به یکی از معروف‌ترین برندهای محصولات و کفش ورزشی جهان تبدیل شده است.

برند اسکچرز در ابتدای تولید در رتبه‌های پایین‌تری نسبت به برند نایک و آدیداس قرار داشت اما طولی نکشید که به رقیبی سر سخت برای این برندهای معروف و شناخته شده جهانی تبدیل شد.

امروزه اسکیچرز یکی از پرطرفدارترین برندهای محصولات ورزشی در جهان است و به دلیل کیفیت و مرغوبیت کفش‌های اسکچرز شهرت این برند در قاره‌های آسیا، آفریقا و اروپا بیشتر شد. محصولات ورزشی و کفش‌های اسکچرز به وسیله تجهیزات به روز و پیشرفته برای زنان و مردان و کودکان تولید و عرضه می‌شود.

علل محبوبیت کفش‌های اسکچرز در آسیا

علت محبوبیت کفش‌های اسکچرز در آسیا و دلایلی برای انتخاب آنها

همان‌طور که گفته شد اسکچرز در رقابتی تنگاتنگ با برند نایک و آدیداس و دیگر برندهای موجود در بازار کل جهان است. اما بیشتر برندهای نامرغوب محصولات ورزشی در بازار امروزه بعد از مدتی استفاده کیفیت خود را از دست داده و باعث آسیب به پا و کمر می‌شدند.

برند اسکچرز با شناخت این عوامل شروع به تولید کفش‌های ورزشی کرد که در استفاده طولانی مدت کیفیت و استحکام کفش حفظ شود و به همین دلیل به سرعت به برند محبوب جهانی تبدیل شد.

تا پیش از آن برند نایک با تولید محصولات ورزشی مرغوب پیشتاز بازار لوازم ورزشی بود که همواره طرفداران و متقاضیان پروپاقرص خود را دارد. انواع محصولات نایکی مثل کتونی، هودی و کاپشن در برخی فروشگاه‌های اینترنتی همواره متداول است و به راحتی می‌توانید محصول اصل را خریداری کنید.

وجود بالشتک‌های تزریقی در کفی کفش‌های ورزشی اسکچرز و جلوگیری از اعمال فشار و آسیب به پاها یکی از مهم‌ترین عواملی است که منجر به فروش بیشتر محصولات ورزشی اس اسکچرز شد.

این بالشتک‌ها هنگام دویدن از وارد شدن فشار به کف پا، زانوها و کمر جلوگیری کرده و آسیب و عوارض جانبی به همراه نخواهند داشت و به همین دلیل کفش‌های اسکچرز مورد تأیید و توصیه بسیاری از پزشکان برای درمان و پیشگیری از بروز آرتروز، پا درد و کمر درد است.

ظاهر زیبا، جنس رویه مرغوب، کفی منعطف و وجود بالشتک‌های تزریقی Eva در زیر کفش، پارچه‌های با کیفیت که به گردش هوا در کفش کمک می‌کند و از تعرق پا هنگام ورزش یا پیاده‌روی جلوگیری می‌کند. همگی از مهم‌ترین عواملی هستند که به محبوبیت برند کفش ورزشی اسکچرز مردانه و زنانه منتهی شد.

دیگر علل جذابیت و محبوبیت کفش‌های اسکیچرز

  • طول عمر بالا
  • سبکی و انعطاف‌پذیری
  • رنگ‌بندی جذاب و کاربردی
  • جنس پارچه مرغوب و با کیفیت
  • جلوگیری از تعرق
  • بالشتک‌های تزریقی کف کفش
  • وجود لایه میانی در قسمت کفی برای جلوگیری از ضربه
  • رویه ضد آب و قابل تنفس
  • وجود پد در قسمت زبانه و آستر

چند کفش محبوب اسکچرز برای زنان و مردان

علت محبوبیت کفش‌های اسکچرز در آسیا و دلایلی برای انتخاب آنها

کفش قستی مهم و جدا نشدنی از پوشاک است تا بتواند از پا به عنوان قلب دوم به خوبی محافظت کند. اسکچرز به عنوان یکی از برندهای محبوب در تولید کفش‌های افسانه‌ای و فوق‌العاده شگفت‌انگیزی برای زنان و مردان و کودکان پیشگام است و می‌توانید برای خرید کفش و کتونی اسکیچرز اصل در انواع مدل اقدام کنید.

در ابتدا کفش‌های اسکچرز ویژه ورزش بود و مخصوص کسانی که در ورزش تبحر داشتند بود اما امروزه اسکچرز به تولید کفش‌های روزمره که مورد استفاده برای تمام اوقات زندگی باشند پرداخته است. کفش اسکچرز یکی از کفش‌های ورزشی محبوب برای بسیاری از افراد به خصوص مردم آسیا است به طوری‌که کفش‌های این برند به یکی از پرفروش‌ترین و پرمصرف‌ترین کفش‌های ورزشی محسوب می‌شوند.

زیبایی و جذابیت رنگ‌های به کار رفته در انواع کفش‌های اسکچرز و محافظت از سلامت پاها از اولین دلایل مهم برای جذب مصرف‌کنندگان بوده است به طوری‌که حتی افراد سخت‌پسند نیز مجذوب کفش‌های ورزشی اسکچرز می‌شوند و از خرید خود راضی و خرسند خواهند بود.

حال چند مورد از پرطرفدارترین کفش‌های اسکچرز را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱- کفش‌های مردانه اسکچرز، مدل Go Run

این کفش با ظاهر منحصر به فرد و شگفت‌انگیز به دلیل وزن سبک و وجود بالشتک‌های موجود در کفی آن تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای یک کفش عالی مناسب دویدن را دارد و حین دویدن از پا به خوبی مراقبت می‌کند. وجود کفی حرفه‌ای این کفش و داشتن سنسور مناسب به دونده کمک می‌کند تا انتقال سرعت و فشار به خوبی انجام شود و به سرعت دویدن بیشتر کمک کند.

۲- کفش ورزشی مردانه مدل Black Skechers

این کفش برای هر شخصی که به نوعی در زمینه ورزش فعالیت دارد مناسب است. وجود سوراخ‌های ریز موجود در رویه کفش باعث گردش هوا شده و تعرق پاها جلوگیری می‌کند و همواره پا را در شرایط ایده‌آلی نگهداری می‌کند. این کفش ورزشی مردانه در رنگ کاملاً مشکی طراحی می‌شود و برای استفاده در شرایط مختلف مناسب است.

۳- کفش مردانه اسکچرز مدل Go Flex Ability Running

این کفش یکی از انواع کفش‌های اسکچرز محبوب نزد آقایان است. این مدل کفش به دلیل داشتن پانل‌های مشبک دارد باعث استحکام و ثبات بیشتر آنها شده است و زبانه بلند آن باعث راحتی بیشتر برای دونده می‌شود. ترکیب رنگ خنثی خاکستری و سیاه نیز برای استفاده روزمره مناسب است.

۴- کفش‌های مخصوص دویدن مدل Blue Skechers

این مدل کفش اسکیچرز یکی از کفش‌های پرطرفدار زنانه است که به ورزش طولانی مدت مشغولند یا برای تناسب اندام نیاز به پیاده‌روی طولانی و دویدن دارند.

این کفش ورزشی دارای بند و زبانه مناسب با پارچه مشبک است که به گردش هوا در داخل کفش کمک می‌کند. کفی آن از بالشتک مخصوصی طراحی شده که به راحتی پاها و تنفس پاها در داخل کفش کمک می‌کند.

۵- کفش ورزشی زنانه مدل GO Fit Memory Foam Fit

کفش اسکچرز زنانه صورتی مشکی که با این ترکیب رنگی زیبا و وجود رویه مشبک به یکی از کفش‌های زنانه پر فروش برند اسکچرز شده است.

رویه مشبک آن به خنک و خشک نگه داشتن پاها کمک می‌کند و از تعرق پا هنگام دویدن جلوگیری می‌کند.

۶- کفش مخصوص دویدن مدل Air Run

این کفش یکی از تولیدات شگفت‌انگیز اسکچرز است که به دلیل زیبایی ظاهر آن برای هر خانمی با هر سنی مناسب است. این کفش دارای پارچه رویه طراحی شده و دارای کفی محافظ و بسیار نرم است که یکی از بهترین گزینه‌ها برای دویدن و پیاده‌روی است به طوری که هنگام راه رفتن با آن تصور می‌کنید می‌توانید سریع‌تر از هوا حرکت کنید.

کد خبر 475967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.