پیش بینی قیمت طلا امروز ۲۸ بهمن + جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در حالی در روند معاملات روز گذشته بازار کاهش را تجربه کرد که پیش‌بینی می‌شد با توجه به حجم نوسانات نرخ دلار و دیگر ارزهای شاخص، قیمت طلای ۱۸ عیار تا پایان این هفته بدون هیچ پالس کاهشی روند افزایشی خود را بدون وقفه ادامه دهد.

وی افزود: تقاضای عمومی برای خرید طلا، سکه و جواهرات در بازار آزاد در بازه زمانی منتهی به ایام عید نوروز یک شاخص تعیین کننده برای قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار جواهرات و طلای ایران است.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: به نظر می‌رسد همزمانی موج افزایشی نرخ دلار و بالا رفتن ارزش اونس طلای جهانی با افزایش تقاضا برای خرید طلا، سکه و جواهرات در بازار شب عید همزمان شده و منجر به یک موج افزایشی قابل توجه شود اما نمی‌توان به صورت دقیق نسبت به بروز این موج افزایشی اظهار نظر کرد زیرا مباحث سیاسی نیز تأثیر چشمگیری بر روند معاملات بازار طلا دارد.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران می‌باشد.

کد خبر 475337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.