پیش بینی قیمت طلا امروز ۲۷ بهمن + جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: علت اصلی کاهش ۱۲ هزارتومانی نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار آزاد در بازه زمانی روز گذشته، پایین آمدن ارزش اونس جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی و در میان معاملات فعالان شاخص اقتصادی جهان بود.

وی افزود: افزایش نرخ دلار در روزهای اخیر باعث شد تا به رغم کاهش محسوس ارزش اونس طلای جهانی شاهد کاهش شدید قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار روز گذشته نباشیم و بر این اساس این ارزانی در بازار طلا، سکه و جواهرات ناپایدار خواهد بود.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: احتمال کاهش بیشتر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در هفته جاری نیز وجود دارد اما با توجه به حجم افزایش نرخی که دلار و دیگر ارزهای شاخص تجربه کرده‌اند با بازگشت اونس جهانی طلا به قیمت قبلی خود، طلای ۱۸ عیار در ایران، بیش از پیش افزایش قیمت را تجربه خواهد کرد.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران می‌باشد.

کد خبر 475085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.