دستگیری فروشنده تلگرامی مکمل‌های ورزشی تقلبی

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: فردی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغ مکمل‌های ورزشی نیروزا کرده و اجناس تقلبی برای شهروندان ارسال می‌کرد توسط مأموران پلیس فتای استان دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه با مشاهده و خرید مکمل‌های ورزشی از طریق تلگرام و مواجهه با عوارض جانبی زیاد پس از مصرف آن داروها، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مشخص شد داروهای خریداری شده توسط شاکی علاوه بر اینکه تأثیر مثبتی ندارد تقلبی بوده و عوارض زیادی برای مصرف کنندگان دارد.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی توسط کارشناسان پلیس فتا متهم که منزل خود را محل فروش و توزیع انواع داروهای تقلبی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: پلیس با افرادی که سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند با قاطعیت برخورد می‌کند، همچنین شهروندان به تبلیغات فروش دارو و تجهیزات پزشکی در سایت‌های اینترنتی توجه نکنند زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهد، اینگونه وب سایت‌ها اقدام به فروش تجهیزات تقلبی پزشکی و دارویی غیر مجاز و کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.

کد خبر 474778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.