دستگیری ۱۴ سارق/توقیف ۲ شناور تجاری با ۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق

۷ مجروح و ۱ کشته در سانحه تصادف رانندگی، توقیف ۲ شناور تجاری با ۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق، دستگیری ۱۴ سارق با ۲۷ فقره سرقت، کشف شمش طلای ۱ کیلوگرمی، بازداشت عامل کلاهبرداری در پوشش مرکز نیکوکاری، انفجار مهیب با ۲ فوتی و سقوط دلخراش جوان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اسدآباد گفت: حادثه برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۶ در محدوده گردنه اسدآباد، ۷ مجروح و ۱ کشته برجا گذاشت.

حمیدرضا اعتصام افزود: وقوع این حادثه به مرکز امداد ۱۱۲ هلال احمر گزارش شد و با توجه به نزدیکی محل حادثه با پایگاه هلال احمر گردنه اسدآباد، ۴ نیروی امداد و نجات این پایگاه به محل اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند.

توقیف ۲ شناور تجاری با ۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: ۲ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در آب‌های شمالی خلیج فارس توقیف شد.

لطفعلی پاکباز اظهار کرد: در راستای جلوگیری از قاچاق کالا و مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان سوخت و کالا، دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر موفق شدند، ۲ فروند شناور باری حامل محموله‌های قاچاق را در آب‌های شمالی خلیج فارس متوقف کنند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده ۴۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۵۰ دستگاه کولر ۲ تیکه، ۵ دستگاه یخچال، ۲۰ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۴۰ دستگاه جارو برقی و ۲۴۰ عدد ظروف آشپزخانه که با هدف عرضه در بازار ایران از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس بارگیری شده و فاقد هرگونه مجوز قانونی بودند را کشف کردند.

دستگیری ۱۴ سارق با ۲۷ فقره سرقت

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: مأموران پلیس استان ۱۴ سارق را با ۲۷ فقره سرقت، دستگیر کردند.

منوچهر امان‌اللهی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، خودرو، اماکن خصوصی، اماکن دولتی، داخل خودرو، موتورسیکلت، مغازه و کش‌روی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کوهرنگ، کیار، سامان و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند ۱۴ سارق را دستگیر کنند.

کشف شمش طلای ۱ کیلوگرمی

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱ شمش طلای قاچاق ۱ کیلوگرمی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

عباسعلی محمدیان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرج با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال ۱ شمش طلای یک کیلوگرمی قاچاق از استان تهران به استان البرز مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی خودرو حامل شمش طلا را شناسایی و با رد زنی آن در جهانشهر کرج با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفر را که در حال معامله شمش طلای قاچاق بودند، دستگیر و به پلیس امنیت منتقل کردند تا پرونده قاچاق مورد بررسی قرار گیرد.

بازداشت عامل کلاهبرداری در پوشش مرکز نیکوکاری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ استان البرز گفت: فردی که در پوشش فعالیت‌های مرکز نیکوکاری و خیریه در این شهرستان اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، بازداشت شد.

شاپور صفری افزود: این فرد در پوشش مرکز نیکوکاری، صندوق امداد ولایت و کمیته امداد امام خمینی (ره) و با وعده اعطای تسهیلات، اقدام به کلاهبرداری از مردم با مبالغ بالا می‌کرد.

وی اظهار کرد: این فرد از حدود ۳۰ نفر بیش از ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و آن‌ها را فریب داده است، با دستور قضائی متهم روانه زندان شد.

انفجار مهیب با ۱۵ مصدوم و ۲ فوتی

انفجار مهیب در اردبیل ۱۵ مصدوم و ۲ کشته به همراه داشت که بعد از اتمام آواربرداری در محل مشخص شد یک نفر از فوتی‌ها دختر ۱۲ ساله و دیگری یک خانم جوان بوده است، علت این انفجار احتمالاً نشتی گاز در ساختمان بوده است.

این انفجار که در یک ساختمان ۴ طبقه رخ داد، ۱۵ نفر از همشهریان مصدوم و ۲ نفر به دلیل وخامت وضعیت فوت کردند.

محمد مجید غریبانی، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: بلافاصله نیروهای اورژانس با آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند تا پس از بررسی وضعیت حال عمومی حاضرین مصدومان را به بیمارستان منتقل کنند.

سقوط دلخراش جوان ۱۷ ساله

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شفت از سقوط یک جوان از ارتفاعات "سیاهمزگی" شفت خبر داد و گفت: این جوان حدود ۱۷ ساله شفتی که از ارتفاعات ۳۰ متری خرمکش سیاهمزگی شفت به داخل دره غلت خورده بود، نجات یافت.

منجی آزاد با بیان اینکه این جوان بر اثر سقوط از ناحیه صورت آسیب دیده است، افزود: امداد گران جمعیت هلال احمر این جوان را برای درمان به بیمارستان امام رضای شهرستان شفت منتقل کردند تا ادامه روند درمان برای وی انجام شود.

کد خبر 474769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.