پیش بینی قیمت طلا فردا ۱۳ بهمن + جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار فردا را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد فردا، اظهار کرد: به رغم اینکه اونس جهانی طلا در روز گذشته با یک دلار کاهش مواجه شد و اغلب بازارهای طلا محور در کشورهای جهان کاهش نرخ طلای ۱۸ عیار را تجربه کردند، در ایران به دلیل افزایش نرخ دلار شاهد بالا رفتن نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار آزاد بودیم.

وی علت اصلی افزایش نرخ دلار در بازار آزاد را بالا گرفتن تنش‌ها در میان ایالات متحده و ایران دانست و افزود: در روزهای اخیر دلار تحت تأثیر مناقشات سیاسی میان آمریکا و ایران، نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده و تا زمانی که نرخ دلار به صورت کامل تثبیت نشود، نوسانات قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد تحت تأثیر دو مؤلفه خواهد بود.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: تقاضا برای خرید سکه بهار آزادی، امامی و نیم سکه در بازار در بازه زمانی روزهای اخیر تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و به نظر می‌رسد بخشی از سرمایه مردم که تا پیش از این در بازارهای مالی همچون بورس صرف شده بود، در حال حرکت به سمت بازار طلا، سکه و ارزهای شاخص است.

توجه: این گفتگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران می‌باشد.

کد خبر 472135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.