پیش بینی قیمت طلا فردا ۶ بهمن + جزئیات

‌یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار فردا را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار فردا، اظهار کرد: تداوم ثبات نرخ ارزهای شاخص همچون دلار در روند معاملات بازار آزاد یکی از راهکارهای اصلی حفظ ثبات در دیگر بازارها است و در صورت تداوم ثبات نرخ دلار در بازار آزاد فردا شاهد ثابت شدن نرخ طلا نیز خواهیم بود.

وی افزود: نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار طلا و جواهرات وابسته به عوامل داخلی و بین‌المللی همچون قیمت اونس جهانی طلا، عرضه و تقاضای بازار و همچنین نرخ دلار است و در صورت پایدار بودن تقاضا و عرضه در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز خواهیم بود.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات با بیان اینکه بخشی از سرمایه عموم مردم از بازار سرمایه به سمت بازارهای موازی همچون طلا، دلار و سکه حرکت کرده است، خاطرنشان کرد: در صورتی که حجم نقدینگی که به تازگی از بازار سهام خارج شده تبدیل به سرمایه در بازار طلا، سکه یا دلار شود مجدداً شاهد نوسانات گسترده در قیمت این سه شاخص اقتصادی خواهیم بود و بهتر است سرمایه‌گذاران در هنگام گزینش بازار سرمایه‌گذاری‌شان نهایت دقت را به کار ببرند.

توجه: این گفتگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران می‌باشد.

کد خبر 470612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.