مقایسه راه‌های مختلف برای افزایش فالوور اینستاگرام

امروزه فعالیت در اینستاگرام برای صاحبان مشاغل مختلف به امری ضروری تبدیل شده است و تقریباً کمتر کسب و کاری وجود دارند که از پتانسیل بسیاری بالای اینستاگرام استفاده نمی‌کنند.

در ادامه به بررسی و مقایسه راه‌های مختلف برای افزایش فالوور اینستاگرام می‌پردازیم.

چرا اینستاگرام؟

معمولاً اولین سوالی که ممکن است به ذهن شما خطور کند، این است که چرا اصلاً باید اینستاگرام را برای فعالیت در دنیای آنلاین انتخاب کنیم؟ جواب این سوال بسیار واضح می‌باشد، به دلیل حضور و فعالیت دائم کاربران در این شبکه اجتماعی. در واقع هر کجا که کاربران و مخاطبان شما حضور داشته باشند باید شما هم حضور داشته باشید تا بتوانید مخاطبان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

از آنجایی که اینستاگرام در بین ایرانی‌ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است، اینستاگرام به یک فرصت طلایی برای مشاغل و کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است. بسیاری از افراد حتی وب سایت اختصاصی هم برای کسب و کار خود ندارند و فروش آن‌ها تنها از پیج اینستاگرام آن‌ها می‌باشد. بنابراین مهم نیست که در چه زمینه ایی فعالیت می‌کنید، حضور مستمر در اینستاگرام می‌تواند به افزایش فروش و درآمد شما کمک بسیاری کند.

راه‌های مختلف افزایش فالوور اینستاگرام

اگر به دنبال افزایش فالوور و افزایش فروش در اینستاگرام هستید باید در مورد روش‌های جذب مخاطب در اینستاگرام اطلاع کافی داشته باشید. در واقع راه‌های مختلفی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد که هر کدام می‌تواند مزیت و معایب خود را داشته باشد.

افزایش فالوور ارگانیک

این روش یکی از روش‌های مناسب برای کسب و کارهایی است که به دنبال افزایش سود کسب و کار خود در بلند مدت هستند. روش افزایش فالوور ارگانیک می‌تواند تا چندین سال هم شما را به نتیجه مطلوب خود نرساند که این موضوع هم می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد اما به طور کلی روش ارگانیک افزایش فالوور به یک روش بلند مدت معروف است و به اراده زیادی هم نیاز دارد، چرا که کسب و کارهای مختلفی وجود دارند که تنها چند ماه بعد از فعالیت خود در اینستاگرام و یا حتی چند روز بعد از فعالیت، دلسرد شده و دست از حضور در اینستاگرام بر می‌دارند!

نکات قابل توجه برای افزایش فالوور ارگانیک اینستاگرام

  • حضور دائم و مستمر در اینستاگرام
  • تولید محتوای با کیفیت
  • کامنت گذاری در پست‌های مرتبط
  • فالوو کردن پیج‌های مرتبط
  • تبلیغ پیج

با انجام این نکات می‌توانید بعد از گذشت چند ماه شاهد افزایش فالوور خود باشید، اگر چه که افزایش فالوور ارگانیک می‌تواند روندی آهسته داشته باشد اما پایداری بالایی خواهد داشت و می‌تواند در بلند مدت باعث افزایش فروش شما از اینستاگرام شود.

خرید فالوور اینستاگرام

یکی از روش‌های تقریباً به‌روزتر افزایش فالوور اینستاگرام، خرید فالوور اینستاگرام گلدفالوور می‌باشد. مانند هر شبکه اجتماعی دیگر می‌توانید با خرید مخاطبان باعث افزایش فروش خود شوید. از مزیت‌های این روش می‌توان به اثرگذاری در کمترین زمان ممکن اشاره کرد، بنابراین بعد از خرید فالوورهای خود می‌توانید شاهد تأثیرات آن باشید.

در حال حاضر می‌توانید پکیج‌های مختلف خرید فالوور را در اینترنت مشاهده کنید که پکیج‌های فالوورهای ربات و فیک و پکیج‌های فالوور واقعی از جمله انواعی از فالوور اینستاگرام هستند که می‌توانید برای پیج خود خریداری کنید. از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام دچار تغییر و تحولات زیادی شده است، خرید فالوورهای فیک نمی‌تواند کمک چندانی به افزایش فروش شما کند، چرا که فالوورهای فیک نمی‌توانند میزان درگیری پست‌های شما را افزایش دهند و همین موضوع می‌تواند اثر معکوس بر فروش اینستاگرامی شما داشته باشد.

بر خلاف خرید فالوور فیک، خرید فالوور واقعی اینستاگرام می‌تواند علاوه بر افزایش تعداد فالوورهای شما، باعث افزایش تعداد لایک ها، کامنت ها و جتی بازدیدهای پست‌های شما شود که این موضوع از دید الگوریتم‌های اینستاگرام پوشیده نخواهد بود وقطعا به بیشتر دیده شدن پیج شما و در نتیجه افزایش فروش شما کمک خواهد کرد.

تبلیغات در اینستاگرام

علاوه بر روش‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، روش تبلیغات در اینستاگرام هم می‌تواند تأثیر بسزایی در جذب مخاطبان و افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشد. تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود، برای مثال تبلیغات با اینفلوئنسرها، تبلیغات پیج‌های پر مخاطب، تبلیغات اینستاگرام، از جمله روش‌های تبلیغاتی برای افزایش مخاطبان در اینستاگرام هستند که می‌توانید از یک یا ترکیبی از آن‌ها استفاده کنید.

بعد از خریداری اینستاگرام توسط فیسبوک، تبلیغات اینستاگرام هم دچار تغییر و تحولاتی شد و در حال حاضر تبلیغات هدفمند اینستاگرام یکی از روش‌های معمول و کارآمد برای افزایش فالوور اینستاگرام محسوب می‌شود. از جمله انواع تبلیغات اینستاگرام می‌توان به تبلیغات پست، استوری و حتی IGTV اشاره کرد که هر کدام از این روش‌ها می‌تواند متناسب با نوع استراتژی و نوع تبلیغاتی که در نظر دارید، متفاوت باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی و معرفی روش‌های مختلف افزایش فالوور اینستاگرام پرداختیم و مزیت و معایب هر کدام را مورد بررسی قرار دادیم. طبیعتاً متناسب با استراتژی‌های بازاریابی که در نظر دارید، انتخاب هر یکی از روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام و به دنبال آن افزایش فروش از اینستاگرام می‌تواند از اهمیت بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد. برای مثال ممکن است که با استفاده و در واقع دنبال کردن روش افزایش فالوور ارگانیک به هدف خود برسید و یا حتی مجبور باشید که برای گرفتن نتیجه نهایی بهتر از ترکیبی از روش‌ها استفاده کنید. اگر در هر یکی از روش‌ها با شکست مواجه شدید، می‌توانید از سایر روش‌ها برای افزایش جذب مخاطبان اینستاگرام استفاده کنید، اما تقریباً نکته مشترکی که در بین روش‌ها وجود دارد، الزام وجود استراتژی مناسب و کاربردی برای کسب و کار اینستاگرامی شما می‌باشد.

کد خبر 469095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.