گجت رژ لب؛ محصول جدید نمایشگاه CES ۲۰۲۱

گجت آرایشی Perso Smart شرکت لورئال، به کمک هوش مصنوعی، طیف گسترده‌ای از رنگ‌های رژ لب را می‌سازد و در اختیار شما قرار می‌دهد.

به گزارش ایمنا، کسانی که می‌خواهند رژ لب‌های آن‌ها متنوع باشد، باید به سراغ گجت آرایشی Perso Smart بروند که توانایی تولید رنگ‌های متنوعی را دارد. سال گذشته شرکت L’Oreal از نمونه آزمایشی گجت آرایشی Perso Smart رونمایی کرد و حالا آن را به خط تولید رسانده است. این محصول قرار است تحت برند ایو سن لوران (Yves Saint Laurent) عرضه شود و هر بار که از آن استفاده می‌کنید، یک رنگ رژ لب متفاوت به شما ارائه دهد.

گجت جدید از کارتریج‌های رنگی قرمز، نارنجی، صورتی و غیره مخصوص برند ایو سن لوران استفاده می‌کند و با کمک هوش مصنوعی می‌تواند هزاران رنگ تلفیقی بسازد. با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی این محصول، می‌توانید از دستگاه بخواهید تا رنگ مورد نظر شما را بسازد و تحویل دهد. اگر به هر دلیلی نمی‌توانید رنگ مناسبی را انتخاب کنید، هوش مصنوعی با توجه به لباس‌های شما، سه رنگ مختلف را برمی‌گزیند.

هنگامی که رنگ را انتخاب کردید، کافی است دکمه «ساخت» را فشار دهید تا آن رژ لب در اختیار شما قرار بگیرد. این گجت را به خارج از خانه هم می‌توانید ببرید.

دستگاه جدید با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد که شاید کمی بالا به نظر برسد، اما محصولات برند ایو سن لوران، لوکس محسوب می‌شوند و اکثراً گران قیمت هستند. کسانی هم که معمولاً در انتخاب رنگ تردید دارند یا بنا بر عادت، رژ لب خود را به وفور تغییر می‌دهند، با این گجت می‌توانند مشکلات خود را برطرف کنند.

طبق اعلام لورئال، ایده پرسو اسمارت به زودی بر روی محصولات آرایشی دیگر نیاز پیاده سازی می‌شود و تا پایان سال ۲۰۲۱، می‌توانید منتظر گجت‌های بیشتری در این زمینه باشید. آن‌ها اخیراً از دستگاهی به نام واتر سیور (Water Saver) نیز رونمایی کرده‌اند که یک «تکنولوژی پایدار در زمینه مراقبت از مو» توصیف شده است. این گجت می‌تواند فشار و سرعت قطرات آب را کنترل کند تا علاوه بر حفظ سلامت مو، هنگام شامپو زدن و شستشو، آب کمتری به هدر رود. این دستگاه فعلاً تنها در سالن‌های منتخب لورئال در دسترس قرار گرفته و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۲ به صورت جهانی عرضه شود.

منبع: گجت نیوز
کد خبر 468115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.