جدیدترین گجت‌های نمایشگاه CES ۲۰۲۱ چیست؟

جدیدترین گجت‌هایی که در نمایشگاه CES 2021 معرفی شده‌اند شامل سامسونگ گلکسی کروم بوک ۲، آمپلی فایر JBL SA750، مانیتور گیمینگ Acer Nitro XV28، ایربادز Bose Sport Open و ساندبار JBL Bar 50 می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همزمان با آغاز شدن نمایشگاه CES 2021، شرکت‌های بزرگ فناوری مانند سامسونگ، لنوو، ای سر و بوز (Bose‌) از محصولات جدید خود رونمایی کرده‌اند. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از این گجت‌ها می‌پردازیم:

سامسونگ گلکسی کروم بوک ۲

نسل دوم گلکسی کروم بوک با نسخه پیشین خود که سال گذشته معرفی شد، تفاوت زیادی دارد. کروم بوک جدید دارای نمایشگر 4K نیست و ضخیم‌تر و سنگین‌تر از مدل قبلی خود است. علاوه بر این فضای ذخیره سازی و حافظه رم آن نیز کمتر، اما قیمت آن نیز نصف مدل قبلی است. این محصول دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل است. حاشیه‌های این نمایشگر بسیار باریک بوده و از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند. گلکسی کروم بوک ۲ به وای فای ۶ و بلوتوث ۵ مجهز است، و دو پورت USB-C و جک هدفون نیز در کناره‌های دستگاه قرار دارد. قیمت این مدل کروم بوک از ۵۴۹ دلار آغاز می‌شود. این گجت تا پایان ماه مارس در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

آمپلی فایر JBL SA750

ظاهر آمپلی فایر JBL SA750 از دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی الهام گرفته و از اتصالات بی سیم مانند بلوتوث، ایرپلی ۲ و کروم کست بهره مند شده است. این محصول دارای دو دکمه چرخان بزرگ به همراه کلیدهای فیزیکی و یک صفحه نمایش کوچک بوده که باعث شده است طراحی کلاسیک در ذهن کاربران تداعی شود. کناره‌های این آمپلی فایر دارای روکش چوبی است. آمپلی فایر JBL SA750 به ۶ جفت ورودی آنالوگ RCA، ورودی ۳.۵ میلی متری AUX، دو ورودی دیجیتال اپتیکال و دو ورودی کواکسیال به همراه USB و Ethernet مجهز است. قیمت این مدل آمپلی فایر سه هزار دلار ارزیابی شده است و در ماه می سال جاری وارد بازار خواهد شد.

مانیتور گیمینگ Acer Nitro XV28

نمایشگرهای گیمینگ زیادی در رویداد CES 2021 معرفی شده‌اند. مانیتور گیمینگ Acer Nitro XV28 یک نمایشگر ۲۸ اینچی 4K است که از درگاه‌های HDMI 2.1 استفاده می‌کند. بنابراین می‌تواند از بازی 4K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی کند، دقیقاً چیزی که PlayStation 5 و Xbox Series نیاز دارند. قیمت این مدل مانیتور گیمینگ ۸۹۹ دلار ارزیابی شده است و به نظر می‌رسد در ماه فوریه سال جاری به صورت انحصاری در کشور چین عرضه و پس از آن در ماه مه وارد بازارهای اروپا و آمریکا شود.

ایربادز Bose Sport Open

ایربادز Bose Sport Open نسبت به هدفون‌های بی سیم این شرکت یعنی Bose Sport Earbuds و Bose QuitComfort Earbuds از طراحی کاملاً جدیدی بهره‌مند شده است. ایربادز Bose Sport Open دارای یک قلاب بوده که دور گوش کاربر قرار می‌گیرد. این محصول برای دوندگان و دوچرخه‌سواران بسیار مناسب است، زیرا کاملاً درون گوش قرار می‌گیرد و فرد می‌تواند صداهای اطراف را نیز بشنود. ایربادز جدید شرکت بوز با دستگاه‌های مجهز به بلوتوث ۵.۱ سازگار بوده و به یک دکمه چند کاربری برای کنترل موسیقی و پاسخ دادن به تماس‌ها مجهز است. علاوه بر این محصول ذکر شده در برابرتعریق و آب مقاوم است. قیمت این مدل ایربادز ۲۰۰ دلار ارزیابی شده است و تا اواسط ماه ژانویه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ساندبار JBL Bar

۵.۰ ساندبار JBL Bar 5.0 جدیدترین ساندبار شرکت JBL است. این محصول از اتصالات بی سیم مانند بلوتوث ، کروم کست، الکسا و ایر پلی ۲ پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این ساندبار ذکر شده به فناوری Virtual Dolby Atmos مجهز بوده و دارای پنج درایو است که سه عدد از آن‌ها در قسمت جلو و دو درایو دیگر در گوشه‌ها قرار دارند. قیمت این مدل ساندبار ۴۰۰ دلار است و در فصل بهار سال جاری وارد بازار خواهد شد.

گزارش از: پگاه بهادران، خبرنگار ایمنا

کد خبر 467964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.