زمین برای ساخت خانه شهردار بوشهر اختصاص یابد

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: قطعه‌ای زمین برای احداث خانه شهردار در بوشهر اختصاص یابد تا هرساله مبلغ زیادی بابت پرداخت اجاره و رهن این ساختمان‌ها از محل بودجه شهرداری هزینه نشود.

به گزارش ایمنا، داریوش پوربهی امروز (دوشنبه) در نطق پیش از دستور نشست علنی شورای شهر بوشهر، اظهار کرد: آسفالت و سنگ‎فرش معابر و جمع‌آوری صحیح زباله از مطالبه‌های اصلی شهروندان بوشهراست که باید در دستور کار جدی شهرداری قرار گیرد.

وی افزود: براساس اعلام معاون عمرانی و مسئول واحد فنی امانی شهرداری بوشهر کمبود مصالح و خرابی ماشین آلات باعث شده تا آن‌ها نتوانند مطالبات بحق شهروندان را برآورده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: در این ارتباط از شهردار بوشهر انتظار است برای تأمین امکانات اولیه حل مشکلات و پاسخگویی به مطالبات شهروندان به صورت فوری اقدام کند.

پوربهی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری زمین‌هایی در اختیار دارد قطعه‌هایی برای احداث ساختمان‌های شهرداری مناطق و سازمان‌ها وابسته و خانه شهردار در بوشهر اختصاص دهد تا هرساله مبلغ زیادی بابت پرداخت اجاره و رهن این ساختمان‌ها از محل بودجه شهرداری هزینه نشود.

او بیان کرد: همچنین باید در بودجه سال ۱۴۰۰ اعتباری برای ساخت این ساختمان‌ها دیده و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: کتابخانه شهرداری بندر بوشهر از بناهای قدیمی است که کتاب‌های ارزشمندی داشت، اما به دلیل تملک ملک تعطیل شده‌است.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پوربهی گفت: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی انتظار است که در کنار پروژه تالار شهر که زمین آن در محرله تملک است یک کتابخانه مدرن نیز احداث شود.

کد خبر 467855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.