نیلوفر مولایی مجری صدا و سیما در ایران اینترنشنال + فیلم

نیلوفر مولایی مجری صداوسیما که در برنامه‌های مانند حوالی امروز شبکه پنج، اخبار فناوری به عنوان مجری تلویزیون و رادیو حضور داشته است؛ به شبکه‌ تلویزیونی ایران اینترنشنال پیوست.

به گزارش ایمنا پدیده مهاجرت مجریان و خبرنگاران صدا و سیما به شبکه‌های فارسی زبان خارجی هر از گاهی مورد بحث قرار می‌گیرد، یکی از معروف‌ترین این افراد مزدک میرزایی، از مجریان ورزشی صدا و سیما بود که به شبکه اینترنشنال پیوسته است؛ به تازگی خبر مهاجرت نیلوفر مولایی و اجرای او در شبکه ایران اینترنشنال مورد توجه قرار گرفته است.

نیلوفر مولایی کیست؟

نیلوفر مولایی ۱۸ تیر ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته کاردانی بازیگری از دانشگاه سروش و کارشناسی مجری‌گری از دانشکده خبر است. مولایی پس از اتمام تحصیلات خود به عنوان مجری در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه پنجم سیما به عنوان گوینده فعالیت می‌کرد و از آن برنامه مشهور شد. او همچنین به عنوان خبرنگار بخش فناوری و تکنولوژی با زومیت وارد همکاری شد؛ نیلوفر مولایی از سال ۱۳۹۷ به عنوان گوینده اجرای برنامه کافه خبر شبکه پنج را برعهده گرفت سپس در مجموعه نمایشی در کنار هم با محوریت خانواده بازی کرد.

او سپس به عنوان گوینده وارد برنامه رادیو هشت شبکه شما شد و در نمایش‌های رادیویی نیز تجربه بازیگری را به دست آورد، مولایی همچنین سابقه حضور در فیلم سینمایی مرداد به کارگردانی بهمن کامیار را دارد.

نیلوفر مولایی در برنامه ایران شناسی صبح بخیر ایران (شبکه یک)

نیلوفر مولایی در برنامه حوالی امروز (شبکه پنج)

نیلوفر مولایی در برنامه تهران سلام (شبکه تهران)

نیلوفر مولایی در رادیو شب (شبکه شما)

گفته می‌شود نیلوفر مولایی پاییز ۱۳۹۸ ایران را به مقصد لندن ترک کرد؛ وی یک سال بعد به عنوان گوینده اخبار در شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال حضور پیدا کرد.

صداوسیمایی‌ها در ایران اینترنشنال

پیش از این نیز احمد صمدی، خبرنگار سابق صدا و سیما، نیلوفر پورابراهیم، مزدک میرزایی و افراد دیگر نیز با شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال همکاری کردند.

مزدک میرزایی در ایران اینترنشنال

مزدک میرزایی مجری و گزارشگر فوتبالی بی حاشیه و مطرح تلویزیون ایران، تابستان سال ۹۸ با خروج خود از ایران بسیاری را غافلگیر کرد. وی با شبکه ایران اینترنشنال برای ساختن یک برنامه ورزشی _ فوتبالی به توافق رسید. در ابتدا گفته می‌شد مزدک میرزایی بخش بزرگی از بایگانی صداوسیما را هم با خود از ایران خارج کرده و می‌خواهد با استفاده از آن به برنامه‌سازی بپردازد. اما سید مرتضی میرباقری، معاون سیمای صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت مزدک میرزایی هیچ چیزی با خودش نبرده‌است.

مزدک میرزایی نخستین‌بار در ۱۳ آذر ۱۳۹۸ در شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال جلوی دوربین حاضر شد و به عنوان مهمان برنامه ورزشی چندچند، در مورد دلایل خروج از ایران و پیوستن به این شبکه ماهواره‌ای توضیح داد. وی در ۱۶ آذر ۱۳۹۸ نخستین قسمت از برنامه هت‌تریک را به صورت زنده اجرا کرد.

بیوگرافی مزدک میرزایی

مزدک میرزایی ۲۶ شهریور ۱۳۴۹ در تهران متولد شد، وی که فارغ‌التحصیل مقطع دکتری حقوق بین‌الملل عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران است از سال ۱۳۷۶ همکاری خود را با صدا و سیمای ایران آغاز کرد، مسابقه میان تیم‌های نانت و موناکو نخستین بازی فوتبال بود که او موفق شد به مدت ده دقیقه در کنار جواد خیابانی قسمت‌هایی از آن را گزارش کند و پس از آن کم‌کم به گروه گزارشگران فوتبال شبکه سه تلویزیون پیوست. میرزایی در سال ۱۳۸۴ موفق شد جایزه بهترین گزارشگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را دریافت کند. مزدک علاوه بر گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده تلویزیونی، مجری، نویسنده، کارگردان تلویزیونی و مترجم نیز است.

شبکه ایران اینترنشنال

ایران اینترنشنال ( Iran International‌) به معنی «ایران بین‌الملل یک شبکهٔ تلویزیون ماهواره‌ای، کانال رادیویی و وب‌سایت خبری به زبان فارسی مستقر در لندن (انگلستان) است که بر پخش اخبار و برنامه‌های سیاسی و اجتماعی مربوط به ایران تمرکز دارد. این شبکه نخستین و تنها تلویزیون خبری ۲۴ ساعتهٔ فارسی‌زبان در خارج از ایران است. پخش برنامه‌های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز شد.

ایران اینترنشنال مدعی است ۲۰ میلیون مخاطب دارد. این شبکه بر خبررسانی متمرکز است، اما برنامه‌ها و مستندهایی با موضوعات علم، هنر، فناوری، ورزش، و فرهنگ نیز پخش می‌کند. برخی از اقدامات این شبکه از جمله پوشش زندهٔ گردهمایی سالیانهٔ سازمان منافقین و مصاحبه با عوامل حمله به رژه نظامی در اهواز خبرساز و جنجالی شده‌اند.

نحوهٔ تأمین بودجه این شبکه، شفاف نیست. به نوشتهٔ روزنامه‌های گاردین و وال‌استریت جورنال، ایران اینترنشنال به صورت غیرمستقیم از سوی دربار عربستان سعودی تأمین مالی می‌شود. اما خود شبکه این ادعاها را تکذیب کرده و مدعی داشتن مالک خصوصی، استقلال تحریریه و عملکرد حرفه‌ای بر پایه اصول و اخلاق روزنامه‌نگاری است.

کد خبر 467528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 33
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • علی US ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    62 29
    زیارتش میکنیم موفق باشه
  • سارا IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    فرار بی مغزها‌‌.....
  • سیدحسین IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    35 32
    واقعا چه کسانی باعث مهاجرت مجریان،بازیگران به شبکه های معاند هستند
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
      52 21
      پول
    • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      19 10
      از درون خود شبکه هستش. شاید تضادهایی میبینن یا تشویق‌های!!
  • امیر IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    خود فروختگی و استحاله فرهنگی یعنی این . کدوم آدم عاقلی وطن یعنی خانه آبا و اجدادی را ول می کنه میره جایی که نمی دونه چیه. حیف نون برای اینها . کارگری کن اما توی وطن خودت نفس بکش.
  • مسعود IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    بره بدرک یه مزدور کمتر...البته الان پولکی بودن خودشو ثابت کرد
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    اونایه عده وطن فروش هستند ودستهایی پشت پرده هست اینا به هم وطنانشان پشت میکنند وبه شبکه هایی میروند که بودجه های اون شبکه هادشمنان ماایرانیانند
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    27 75
    یک ادم موفق ندیدم در این لیست طبیعه خب بره شانسش را اونجا هم امتحان کنه و مطمئن بشه که مشکل خودشه نه شبکه مثل مزدک میرازیی
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      25 58
      من اینو نمیشناحتم بره بابا به جهنم دیگه شورشو در آوردن
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      18 39
      من اینو نمیشناحتم بره بابا به جهنم دیگه شورشو در آوردن
  • مصطفی IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    43 15
    جالبه تا دیروز خود همین خانم میگفت شبکه های خارجی دارن اسلام رو کم رنگ نشون میدن تا اهمیت اسلام از بین بره حالا خودش چهار دست و پا رفته عضو همونا شده اخه ریا کاری چرا ...
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    21 27
    مورچه چیه که کله پاچش باشه
  • شهره DE ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    73 23
    چقد بعضیا حسودن رفتن دوسداشتن برن دنبال ی زندگی بهتر هستن تا ی چی میشه یاد گرفتید وطن فروش ینی چ حسودا انشالا موفق باشن شما ها هم بودید می‌رفتید پس الکی ادای وطن پرست در نیارید
  • سیاست الدوله IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    24 58
    این شبکه هرکاری بکنه و هرچقدر آسمون ریسمون بهم ببافه نمیتونه دم خروسش رو مخفی کنه با پخش اخبار جعلی و بولد کردن بعضی از اخبار ایران و با اخبار دروغی که پخش میکنه بارها ماهیت وابستگی خودش رو به شبکه های خبری زنجیره یی معاند خارجی نشون داده
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    14 29
    وقتی‌چهارتا‌بی‌اصلو‌نصب‌‌و‌الکی‌آموزش‌میدن‌‌و‌نمیدونم‌چه‌جوری‌‌و‌کی‌استخدامشون‌میکنه‌‌و‌به‌شهرت‌میرسونه‌همینه‌‌همه‌چی‌که‌پول‌نیست‌ذات‌خوب‌چیزییه‌ذات‌پاک
  • بی نام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    13 47
    خودفروخته های بی مغز،،،،،، برن که بر نگردند......
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    11 59
    از این نمونه ها هرچیزودتر برن هم به نفع خودشونه هم مردم واین مملکت