کاهش ۴.۹ درصدی آمار ازدواج/وقوع ۲۱۶ تولد در ۹ ماهه امسال

رئیس ثبت احوال خوانسار گفت: در ۹ ماهه امسال ۲۱۶ واقعه تولد به ثبت رسید که آمار ولادت ۲.۴ درصد رشد داشته است همچنین در ۹ ماهه امسال ۱۳۵ واقعه ازدواج به ثبت رسیده که در مقایسه با سال گذشته آمار آن ۴.۹ درصد کاهش داشته است.

معصومه ایمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در ۹ ماهه سال گذشته ۲۱۱ نوزاد در شهرستان خوانسار متولد شدند که از این تعداد ۱۰۸ دختر و ۱۰۳ پسر بودند، اظهار کرد: در نه ماهه سال گذشته ۱۴۲ واقعه ازدواج ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۲۱۶ واقعه تولد به ثبت رسید که از این تعداد ۱۱۵ دختر و ۱۰۱ پسر متولد و به جمعیت شهرستان خوانسار اضافه شدند، افزود: امسال آمار ولادت ۲.۴ درصد رشد داشته است.

رئیس ثبت احوال خوانسار گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۳۵ واقعه ازدواج به ثبت رسید که در مقایسه با سال گذشته آمار ازدواج ۴.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

ایمانیان گفت: در سال ۹۹ پرتکرارترین اسامی به ترتیب دختران فاطمه، زهرا و بهار و پسران مهیار، امیرعلی، محمدجواد و محمدحسین بوده است.

وی از تغییر نام ۱۴ نفر و تغییر نام خانوادگی ۲۱ نفر در شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: امسال ۹۲۴ شناسنامه تعویض شده است.

رئیس ثبت احوال خوانسار اظهار کرد: در شهرستان خوانسار از ابتدای طرح صدور کارت ملی هوشمند تاکنون ۲۸ هزار و ۷۶۵ نفر ثبت نام کرده‌اند که برای ۲۵ هزار و ۷۴ نفر کارت هوشمند ملی صادر شده است و برای سه هزار و ۶۹۱ نفر به زودی صادر می‌شود.

ایمانیان با بیان اینکه ۳۵۴ کارت ملی هوشمند در ثبت احوال رسوب شده است، گفت: بیش از ۹۸ درصد از واجدین شرایط شهرستان برای صدور کارت ملی هوشمند درخواست داده‌اند.

وی تأکید کرد: از شهروندان خوانساری تقاضا می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به درخواست صدور کارت ملی هوشمند با مراجعه به دفتر پیشخوان دولت جنب بانک صادرات اقدام کنند.

کد خبر 464953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.