محدودیتی در تهیه کیت‌های تشخیص سریع کرونا نداریم

معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت گفت: این وزارتخانه هیچ مشکل و محدودیتی در تهیه کیت‌های تشخیص سریع کرونا ندارد.

به گزارش ایمنا، امیراحمد اخوان، معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت در سفر به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های کلان منطقه پنج علوم پزشکی کشور با اشاره به اقدامات انجام شده در "طرح شهید سلیمانی" که برای کارزار با کرونا راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: از مسائل مهمی که باید پیوسته بر آن تاکید شود، آگاه سازی مردم مبنی بر اینکه نباید وضعیت کنونی کرونا را عادی انگارند و از حساسیت آنها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاسته شود.

وی افزود: این وزارتخانه هیچ مشکل و محدودیتی در تهیه کیت‌های تشخیص سریع کرونا ندارد.

ناظر و نماینده وزارت بهداشت در اجرای طرح شهید سلیمانی، همچنین با تقدیر از همکاری اصناف در اجرای محدودیت‌ها در شرایط کرونا گفت: اقدامات و رایزنی‌هایی برای تأمین اعتبار به منظور جبران خسارت‌های این قشر انجام خواهد شد.

اخوان در مورد طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح که برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بسیار مهم است و وزیر بهداشت نیز بر انجام آن تأکید دارد، بیماریابی و کنترل ویروس کروناست و به همین سبب اعتبارات مناسبی برای این طرح در نظر گرفته شده است.

بنابه گزارش مشرق، ناظر و نماینده وزارت بهداشت در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی ادامه داد: اجرای موفق این طرح بدون همکاری و مشارکت مردم امکان‌پذیر نبوده و نیست، آمار و نتایج بیانگر این است که تاکنون فعالیت دانشگاه و سایر نهادهای شهرستان‌های جهرم و خفر در انجام طرح قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی برای بیماریابی به شیوه محله‌محور و خانواده‌محور موفقیت‌آمیز بوده و جهرم در این زمینه پیشتاز است.

کد خبر 464562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    کاهش آمار کرونا مربوط به هیچ طرحی نیست بلکه مبتلای گله ای در ایران ومبتلا شدن حدود ۶۰درصد مردم مظلوم ایران باعث کاهشی کرونا شده است