انهدام باند قاچاق پارچه و لباس در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: اعضای یک باند چهار نفره که به صورت گسترده در زمینه قاچاق پارچه و لباس به کشور فعالیت می‌کردند در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی دستگیر و ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از انبار آنها کشف شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر در تشریح این خبر، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فعالیت باندی در زمینه قاچاق پارچه و لباس به کشور مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام یک سری اقدامات ویژه پلیسی انبار نگهداری پارچه و لباس‌های قاچاق را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شده و چهار نفر که به صورت باندی در زمینه قاچاق پارچه و لباس فعالیت می‌کردند را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سر شبکه اصلی این باند یک تبعه بیگانه است که با روادید جعلی و به صورت غیر مجاز وارد کشور شده، تصریح کرد: در بازرسی از محل ۷۱۵ طاقه پارچه، ۴۴۲ دست لباس، ۶۶۴ رول نخ، چهار هزار و ۳۹۲ عدد یقه لباس و ۲۳ عدد زیپ تعدادی ساعت و بدلیجات به همراه ۲۴۰ میلیون ریال وجه حاصله از فروش کالاهای قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی، ارزش تقریبی کالاهای قاچاق مشکوفه در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار کرد: بررسی‌ها حاکی از این است که متهمان پیش از حضور مأموران تعداد زیادی از کالاهای قاچاق را از انبار مذکور خارج کرده بودند که تحقیقات در خصوص کشف و جمع‌آوری این کالاها از سطح بازار در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ هاشمی‌فر در خاتمه از تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: پلیس تمام فعالیت مجرمانه در حوزه جرایم اقتصادی را با اشرافیت و هوشمندی بالای خود رصد کرده و با کسانی که از طریق قاچاق کالا بخواهند مانعی بر سر راه جهش تولید در کشور ایجاد کنند قاطعانه برخورد می‌کند.

کد خبر 463509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.