آیفون  ۱۳ از وای فای 6E پشتیبانی می‌کند

به نظر می‌رسد گوشی آیفون ۱۳ به فناوری‌های جدید ارتباطی مانند Wi-Fi 6E مجهز خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آیفون ۱۲ که در سال جاری وارد بازار شد، به وای فای ۶ مجهز است، اما تحلیلگران اعلام کرده‌اند که آیفون ۱۳ که در ماه سپتامبر سال آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت از وای فای 6E و باند ۶ گیگاهرتز پشتیبانی خواهد کرد.

Wi-Fi 6E ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی مانند عملکرد بهتر، تأخیر کم‌تر و سرعت داده بیشتر تا باند فرکانس ۶ گیگاهرتز را فراهم می‌کند. بنابراین آیفون ۱۳ سرعت بسیار بیشتری نسبت به مدل‌های پیشین خود خواهد داشت. مجهز شدن به فناوری Wi-Fi 6E باعث می‌شود گوشی هوشمند مورد نظر محتوای صوتی و تصویری را با سرعت بالا دریافت و ارسال کند.

بر اساس مطالب منتشر شده، شرکت تولید کننده چیپ‌های صوتی Cirrus Logic قصد دارد برای بعضی از مدل‌های آیفون ۱۳ تراشه‌های جدید تبدیل انرژی را فراهم کند. تا زمان رونمایی آیفون ۱۳ مدت زیادی باقی مانده است، بنابراین هیچ تأییدی در مورد نوع سخت افزار و نرم افزار این محصولات وجود ندارد. تحلیلگران معتقد هستند که شرکت اپل قصد ندارد در ماه‌های آینده، آیفون SE دیگری معرفی کند و احتمال معرفی محصول دیگری توسط این شرکت بعید است.

به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سال آینده قرار است به فناوری Wi-Fi 6E مجهز شوند که یکی از آن‌ها آیفون ۱۳ خواهد بود.

کد خبر 462794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.