بیماران قلبی، تنفسی بیشترین امدادخواهان حوادث غیرتصادفی در تیران و کرون

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در ۸ ماه ابتدای امسال دو هزار و ۹۸ مورد عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در شهرستان تیران و کرون انجام شد که بیماران قلبی تنفسی با ۲۱۶ مورد بیشترین امدادخواهان حوادث غیرتصادفی در این شهرستان بودند.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، غفور راستین، اظهار کرد: در ۸ ماه ابتدای امسال دو هزار و ۹۸ مورد عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در شهرستان تیران و کرون انجام شد که ۷۴۰ مورد از آنها مربوط به حوادث رانندگی و یک هزار و ۳۵۸ مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی بوده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: از مجموع تصادفات رانندگی این شهرستان در ۸ ماهه سال جاری ۵۹۶ مورد جاده‌ای و ۱۴۴ مورد شهری بوده است.

وی تصریح کرد: در این مدت بیماران قلبی تنفسی با ۲۱۶ مورد بیشترین امدادخواهان حوادث غیرتصادفی در این شهرستان بودند.

راستین خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه امسال تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان تیران و کرون به مصدومان ۷ حادثه ویژه اورژانسی شامل ۶ حادثه رانندگی و یک حادثه مسمومیت با مونوکسیدکربن امدادرسانی کردند و ۱۱۴ بیمار بدحال کرونایی را ضمن ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل کردند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این مدت پرسنل اورژانس ۱۱۵ تیران و کرون به ۱۲ مادر باردار در زایمان اورژانسی نوزاد پیش از رسیدن به بیمارستان یاری رساندند.

وی جمعیت شهرستان تیران و کرون را بالغ بر ۷۵ هزار نفر دانست و گفت: فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از ۲ پایگاه امدادی شهری و جاده‌ای و یک اتاق فرمان به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به بیماران و مصدومان اورژانسی است.

کد خبر 462036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.