کاهش ۵ درصدی نرخ ولادت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان گفت: در سه ماهه تابستان امسال در مجموع حدود ۱۵ هزار و ۵۴۰ نوزاد متولد شده و در تابستان ۹۸ نیز حدود ۱۶ هزار و ۳۵۲ نوزاد متولد شده‌ است، در تابستان امسال پنج درصد کاهش در آمار ولادت نسبت به تابستان سال گذشته دیده می‌شود.

مجتبی یکتامنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیشترین نرخ ولادت (نرخ نسبت به جمعیت) در استان اصفهان مربوط به شهرستان فریدون‌شهر و کمترین نرخ ولادت مربوط به شهرستان خوانسار است.

وی با اشاره به آمار ولادت در استان اصفهان در تابستان ۹۹، تصریح کرد: در تابستان امسال در مجموع حدود ۱۵ هزار و ۵۴۰ نوزاد متولد شده است و از این تعداد حدود هفت هزار و ۵۷۷ نوزاد دختر و حدود هفت هزار و ۹۶۳ نوزاد پسر است.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین در تابستان ۹۸ در مجموع حدود ۱۶ هزار و ۳۵۲ نوزاد متولد شده است که از این تعداد هفت هزار و ۹۱۰ نوزاد دختر و حدود هشت هزار و ۴۴۲ نوزاد پسر است.

وی گفت: در تابستان امسال نرخ ولادت نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است و پنج درصد کاهش در ولادت نسبت به تابستان گذشته دیده می‌شود.

کد خبر 458250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.