گلپایگانی‌ها از طریق ۱۳۷معضلات شهری را با شهرداری در میان بگذارند

شهردار گلپایگان گفت: شهروندان گلپایگانی از این پس هر گونه مشکل شهری که در سامانه ۱۳۷ مطرح کنند ثبت و کد رهگیری دریافت می‌کنند تا در صورت عدم پیگیری نسبت به رفع آن ورود پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (دوشنبه) پس از گفت‌وگوی دو ساعته با شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان هرگونه مشکل و معضل در حوزه شهری را می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی شهروندان با شهرداری است و با تغییر و تحولی که در سامانه ۱۳۷ شهرداری گلپایگان به وجود آمد مشکلات و معضلات شهروندان در اولویت قرار داده شده است، افزود: شهروندان از این پس هر گونه مشکل شهری که در سامانه ۱۳۷ مطرح کنند ثبت و کد رهگیری دریافت می‌کنند تا در صورت عدم پیگیری نسبت به رفع آن ورود پیدا کنیم.

شهردار گلپایگان با تأکید بر اینکه پرسنل سامانه ۱۳۷ به صورت شبانه روزی وظیفه دارند نسبت به درخواست‌های شهروندان و رفع مشکلات شهری بدون وقفه اقدام کنند، تصریح کرد: عمده ارزیابی مدیران شهرداری گلپایگان از طریق سامانه ۱۳۷ است در واقع مدت زمان پاسخگویی و پیگیری مشکلات شهروندان ملاک ارزیابی خواهد بود.

شکرزاده با بیان اینکه ماهانه سه بار با حضور در سامانه ۱۳۷ از این طریق پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان هستم، تصریح کرد: اکنون با توجه شیوع بیماری کرونا در روزهای ملاقات مردمی پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان در سه ماه نخست امسال یکهزار تماس از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار کردند که ۹۰ درصد موارد انجام شده است، گفت: امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۵۵ تماس از طریق سامانه ۱۳۷ برقرار شد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

شهردار گلپایگان گفت: بیشترین درخواست شهروندان آسفالت و روکش معابر است؛ در بودجه سال ۹۹ سه میلیارد تومان برای آسفالت خیابان و معابر شهر اختصاص دادیم، اما به دلیل نوسانات قیمت قیر تاکنون فراتر از بودجه هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان امروز در گفت‌وگوی دو ساعته با شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ پاسخگوی مشکلات ۵۵ نفر از شهروندان بود.

کد خبر 455870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.