قتل هولناک مرد زنجانی با چاقو

تصادف دزد خیابان‌های تهران در صحنه سرقت، آزادی گروگان ۶۰ ساله در زاهدان، ۱۰ مصدوم در تصادف پژو ۴۰۵، دستگیری هفت سارق خودرو در مشهد، قتل هولناک مرد زنجانی با چاقو و آتش سوزی هولناک در خیابان جمهوری تهران را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق موبایل قاپ در تهرانپارس و کشف ۲۶ فقره سرقت خبر داد.

سعید مجیدی اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع دستگیری سارق گوشی قاپ توسط مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: متهم در اظهارات خود اعلام کرد که حوالی در محله تهرانپارس به همراه همدست خود اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان می‌کنند که حین فرار با خودروی عبوری تصادف کرده و هم‌دستش متواری و وی نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی درباره شیوه قاپ زنی این متهم، گفت: با همدستی یکی از دوستانم در خیابان‌های خلوت پرسه می‌زدیم و با انتخاب سوژه از بین اشخاصی که در حال مکالمه با تلفن بودند در یک لحظه به آن‌ها نزدیک شده و تلفن همراهشان را سرقت می‌کردیم و به رهگذران به قیمت‌هایی بین یک تا سه میلیون می‌فروختیم.

وی توضیح داد: با توجه به محدوده زمانی و مکانی اعترافات متهم و دعوت از مال باختگان و انجام مواجهه حضوری ۲۶ نفر از شکات، متهم را به عنوان سارق خود شناسایی کردند و متهم پس از مواجهه با اسناد و ادله پلیسی به سرقت از مال باختگان اعتراف کرد که پس از تکمیل تحقیقات از سوی مقام قضائی روانه زندان شد و تلاش برای دستگیری هم‌دست وی از سوی پلیس ادامه دارد.

آزادی گروگان ۶۰ ساله در زاهدان

باجگیری سه میلیارد تومانی از خانواده مرد زاهدانی سبب شد تا مرد ۶۰ ساله دو روز اسیر مردان مخوف باشد و فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این زمینه گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "خاش" گروگان ۶۰ ساله در زاهدان آزاد شد.

محمد طاهری اظهار کرد: مردی ۶۰ ساله که توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در یکی از محلات شهرستان خاش ربوده شده بود در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و با تلاش پلیس یکی از عاملان اصلی این پرونده آدم ربایی که برای آزاد سازی این مرد مبلغ ۳۰ میلیارد ریال وجه نقد از خانواده وی درخواست کرده بود دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی افزود: در این عملیات یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۳۰ فشنگ جنگی از متهم کشف شد.

۱۰ مصدوم در تصادف پژو ۴۰۵ با تانکر سوخت

برخورد پژو ۴۰۵ با تانکر حامل سوخت ۱۰ مصدوم در بم برجای گذاشت و رئیس اورژانس ۱۱۵ بم در این زمینه گفت: طی تماسی با مرکز فوریت‌های پزشکی بم از این حادثه با خبر شدیم.

فریدون علیپور از اعزام چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه خبر داد و اضافه کرد: مصدومان این حادثه که همگی مرد و در رده سنی ۱۶ تا ۴۰ سال بودند، به بیمارستان پاستور شهرستان بم منتقل شدند، راننده خودروی پژو ۴۰۵ که ایرانی است و سه نفر که از اتباع افغان هستند، حال عمومی بدی دارند.

دستگیری ۷ سارق خودرو در مشهد

رئیس پلیس شهر مشهد اظهار کرد: پرونده سرقت مربوط به دزدی‌های سریالی خودرو در منطقه توس مشهد است که مأموران کلانتری کاظم‌آباد با ورود خود به ماجرا ضمن شناسایی متهمان این افراد را دستگیر کردند.

عباس صارمی ساداتی گفت: در این پرونده یک زن و شوهر جوان که گرداننده اصلی سرقت‌های خودرویی منطقه توس بودند درست ۲۴ ساعت پس از ربودن یک دستگاه پراید از سوی ضابطان قضائی شناسایی و ردزنی شدند، این زوج جوان به همراه یکی از همدستان خود در مخفیگاهشان به دام افتادند و خودروی پراید سرقتی به همراه تعداد زیادی قطعات اوراق شده خودروهای پراید از محل اختفایشان نیز کشف شد.
وی افزود: متهمان در اظهارات خود ابتدا سعی بر کتمان حقیقت داشتند و یکدیگر را محکوم می‌کردند، اما در رویارویی با مستندات پرونده به ناچار لب گشودند و به چهار فقره سرقت خودرو در مشهد اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به جزئیات پرونده سرقت دیگری نیز اشاره کرد و گفت: در این ماجرا گزارش‌هایی مردمی از قبل به دست پلیس رسیده بود که نشان می‌داد افرادی اقدام به سرقت خودروهای خارجی گران‌قیمت و یا قطعات و لوازم آن‌ها در منطقه قاسم‌آباد مشهد کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به این پرونده از سوی مأموران دایره تجسس کلانتری قاسم‌آباد آغاز شد و تحقیقات در این باره ادامه داشت تا اینکه یکی از تیم‌های گشتی این مجموعه انتظامی در حاشیه رصد شبانه خود به سرنشینان یک خودروی سواری مزدا در بلوار امامیه مشکوک شد و در استعلام از شماره پلاک انتظامی مزدا مشخص شد که این خودرو به تازگی سرقت شده است و در این لحظه مجریان قانون با اعلام موضوع به کلانتری چند تن از همکاران خود را فراخوانده و در اقدامی غافل‌گیرانه خودروی مسروقه را متوقف کردند.

صارمی ادامه داد: پس از متوقف کردن خودرو و در استعلام سوابق سرنشینان مزدا مشخص شد که این افراد همان سارقان خودروهای خارجی هستند که از چندی قبل مأموران در پی یافتن آن‌ها بوده‌اند، با دستور قضائی خودروی سواری مزدای مسروقه توقیف و متهمان نیز به کلانتری قاسم‌آباد منتقل شدند.

قتل هولناک مرد زنجانی با چاقو

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از قتل یک پیرمرد در شهرستان "ماهنشان" خبر داد و در این زمینه گفت: مأموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر وقوع قتل به محل حادثه اعزام شدند.

جعفر رحمتی با اشاره به اینکه قتل در اثر درگیری بین دو مرد اتفاق افتاده است، ادامه داد: یکی از آن‌ها بر اثر برخورد چاقو به شکم فوت کرده و قاتل نیز در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان است.

وی در خصوص علت وقوع قتل افزود: در حال حاضر علت دقیق وقوع قتل مشخص نیست و تیم تحقیقات پلیس آگاهی زنجان در حال بررسی موضوع می‌باشد، پلیس برابر قانون با کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه، نظم و امنیت و آسایش مردم را به هم بزنند، به شدت برخورد خواهد کرد.

آتش سوزی هولناک در خیابان جمهوری تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره حریق گسترده در انبار نخ پایتخت اظهار کرد: وقوع حادثه آتش سوزی در خیابان جمهوری به آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

جلال ملکی افزود: یک ساختمان سه طبقه قدیمی که محل انبار و نگهداری نخ و مواد اولیه ساخت پارچه‌های تریکو بود کاملاً شعله‌ور شده بود و احتمال سرایت آتش به ساختمان‌های مجاور هم وجود داشت که نیروهای آتش‌نشانی سریع عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه عملیات اطفای حریق به صورت موفقیت‌آمیز به اتمام رسید و نیروهای آتش‌نشانی در حال حاضر مشغول لکه‌گیری از محل هستند، تصریح کرد: هیچ فردی در این حادثه دچار مصدومیت نشده و همسایه‌ها نیز اعلام کردند به دلیل اینکه محل حادثه، انبار بوده کسی در ساختمان حضور نداشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مالکان انبارها به ویژه انبارهای مواد اشتعال‌زا باید احتیاط‌های لازم را جهت حفظ ایمنی محیط به عمل آورند، چرا که در غیر این صورت نه تنها سرمایه‌های آن‌ها دچار آسیب و نابودی می‌شود، بلکه احتمال مصدومیت و تلفات جانی نیز در این زمینه وجود دارد.

کد خبر 453979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.